Hej alla, det är så att jag har en TMS Motard 08 som jag desperat försöker få lite fart på, vad jag läst innan här på forumet är "Jamen det är ju en AM6 kopia så det mesta för AM6 borde passa".
När jag såg detta vart man ju glad, några dagar senare beställde man ett Turbokit High Quality från twostroke och eftersom TMS finns inte under flikarna så gick jag efter Keeway / Generic som jag också hörtalas ska funka.
Röret kom med posten och till min förvåning vart det jävligt massivt, ljuddämparn var minst dubbel så bred och lång som "Lacada" versionen, jag gick genast ner och demonterade ner den äckligt fula centrerade avgassystemet...MEN röret passade inte, den kom inte ens in i cylinder, röret var för tjockt, ingen adapter passade, fästena passade inte.
Det var bara att packa om och skicka tillbaka röret, men jag kan rekommendera här nu för dom som undrar om det är snyggt, så kan jag säga JA
Nu ska jag komma till sak och fråga om nån här ute i världen kan bekräfta om dom har haft på ett överliggande trim rör? JA jag vet det finns en hel sjö med underliggande men det är mitt sista beslut och före underliggande så kommer en NY cylinder, finns flera AM6 kopia, dock är den inte som CPI's kopia som har skruvfäste, utan denna har fjäderfäste.
jag lär väll beställa en cylinder snart, blir 70cc sport.
Jag såg denna video också = http://www.youtube.com/watch?v=zRWKPraxtDY
så om jag får på en riktigt AM6 antar jag att dom flesta överliggande kommer passa in i cylinder dock tveksam om fästena.
Tack för svar