willemedDERBIN skrev:jag skulle kört med ett relä så du får tillräkligt med AMP för att driva den
Vet tyvärr inte så mycket om el så jag får se hur de blir utan men tack ändå. HasSse666 sa att man inte behövde ngt så jag antar att de är inbyggt
T.T.T skrev:Haha !
NU jävlar ska de tutas ?
Aa fan, vill ha den när det kommer slöa folk vid övergångställ som går sakta bara för att retas och sen är de ganska fräckt om man ser en vän så smyg kör man upp till dem och tutar fan! eller på meets haha oändligt med skoj.
willemedDERBIN skrev:jag skulle kört med ett relä så du får tillräkligt med AMP för att driva den
Vet tyvärr inte så mycket om el så jag får se hur de blir utan men tack ändå. HasSse666 sa att man inte behövde ngt så jag antar att de är inbyggt
T.T.T skrev:Haha !
NU jävlar ska de tutas ?
Aa fan, vill ha den när det kommer slöa folk vid övergångställ som går sakta bara för att retas och sen är de ganska fräckt om man ser en vän så smyg kör man upp till dem och tutar fan! eller på meets haha oändligt med skoj.
NO-name skrev:jag har sån siren du behöver inget relä eller nåt det är bara att koppla och tuta
nice låter det högt? vad är måtten på den?
Den låter lite mer än en orginal tuta. Och den är typ lika stor som en orginal tuta, fast den är tjockare. orkar inte gå ut å mäta den nu för då läre jag bort med kåpan
Wheelyz95 skrev:asså han som sa det hans bror aerox går i 140 tror han vet vad han snackar om tönt