Stylepro siren

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Stylepro siren

Inlägg av ServerError »

http://www.twostroke.se/product.asp?product=18960
Någon som testat den?
undrar om de bara är att koppla in direkt var den andra tutan var elr om man måste ha något relä elr ngt?

Undrar också om de är ngn som har måtten på den?

Tacksam för svar :)
Gilera4Life
Elmoped

Inlägg av Gilera4Life »

Maila de o fråga om måtten.. Tror tyvärr att den är något större äb originaltutan.
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street

Inlägg av willemedDERBIN »

jag skulle kört med ett relä så du får tillräkligt med AMP för att driva den
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
T.T.T
Elmoped

Inlägg av T.T.T »

Haha !
NU jävlar ska de tutas ? :)
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

willemedDERBIN skrev:jag skulle kört med ett relä så du får tillräkligt med AMP för att driva den
Vet tyvärr inte så mycket om el så jag får se hur de blir utan men tack ändå. HasSse666 sa att man inte behövde ngt så jag antar att de är inbyggt
T.T.T skrev:Haha !
Aa fan, vill ha den när det kommer slöa folk vid övergångställ som går sakta bara för att retas och sen är de ganska fräckt om man ser en vän så smyg kör man upp till dem och tutar fan! eller på meets haha oändligt med skoj.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

ServerError skrev:
willemedDERBIN skrev:jag skulle kört med ett relä så du får tillräkligt med AMP för att driva den
Vet tyvärr inte så mycket om el så jag får se hur de blir utan men tack ändå. HasSse666 sa att man inte behövde ngt så jag antar att de är inbyggt
T.T.T skrev:Haha !
Aa fan, vill ha den när det kommer slöa folk vid övergångställ som går sakta bara för att retas och sen är de ganska fräckt om man ser en vän så smyg kör man upp till dem och tutar fan! eller på meets haha oändligt med skoj.
stylepro vs ritig siren= OTROLIG skillnad ;)

mytarn #1 :P
NO-name
Elmoped

Inlägg av NO-name »

jag har sån siren :D du behöver inget relä eller nåt det är bara att koppla och tuta ;)
Wheelyz95 skrev:asså han som sa det hans bror aerox går i 140 tror han vet vad han snackar om tönt
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

NO-name skrev:jag har sån siren :D du behöver inget relä eller nåt det är bara att koppla och tuta ;)
nice låter det högt? vad är måtten på den?
NO-name
Elmoped

Inlägg av NO-name »

ServerError skrev:
NO-name skrev:jag har sån siren :D du behöver inget relä eller nåt det är bara att koppla och tuta ;)
nice låter det högt? vad är måtten på den?
Den låter lite mer än en orginal tuta. Och den är typ lika stor som en orginal tuta, fast den är tjockare. orkar inte gå ut å mäta den nu för då läre jag bort med kåpan :)
Wheelyz95 skrev:asså han som sa det hans bror aerox går i 140 tror han vet vad han snackar om tönt
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

125 decibe? Ligger inte ett jetplan nånstans runt 130? Eller är det bara jag som tänker med pitten?
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

ValoPallo skrev:125 decibe? Ligger inte ett jetplan nånstans runt 130? Eller är det bara jag som tänker med pitten?
tror du har helt fel ;)

har något minne från fifth gea eller nåt att dom mätte ljud inne i bilarna i 100 km/h och jag tror merca hade 80 eller nåt ;)

tror att det är som original typ ;)
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

PoWeRKinG skrev:
ValoPallo skrev:125 decibe? Ligger inte ett jetplan nånstans runt 130? Eller är det bara jag som tänker med pitten?
tror du har helt fel ;)

har något minne från fifth gea eller nåt att dom mätte ljud inne i bilarna i 100 km/h och jag tror merca hade 80 eller nåt ;)

Bild

Jag har en bok med en liknande decibelskala, och som du ser ligger jetplan på 120 decibel, så jag blev lite fundersam när sirenen hade 125 :P
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

ValoPallo skrev:
PoWeRKinG skrev:
tror du har helt fel ;)

Bild

Jag har en bok med en liknande decibelskala, och som du ser ligger jetplan på 120 decibel, så jag blev lite fundersam när sirenen hade 125 :P
men låter det hela tiden Elr låter de som en polis? Borde väll låta mö mer än original?
Skriv svar