PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.
men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning![]()
joj jag skrev längst ner i historian så tydligt som jag kunde. jag vet att det var dumtBorn2Ride skrev:Går ju inte att skylla på, man vet ju redan innan om man skall dricka så tar man inte tar med sig mopeden.
Synd att han inte rammla och bröt benen ock skrotade din moppe och sen sa som det va till polisen!PoWeRKinG skrev:joj jag skrev längst ner i historian så tydligt som jag kunde. jag vet att det var dumt :)Born2Ride skrev:Går ju inte att skylla på, man vet ju redan innan om man skall dricka så tar man inte tar med sig mopeden.
JAG kör alltid lungt och har aldrig blivit stannad över huvud taget sen jag fick mitt kort.. jag ledde den hem och det var inte planerat att dricka den kvällen ;) det blev bara så ;)
sen om han kör som en dåre i trafiken och gör med sin bot är hans sak :)
synd att han inte ramla och bröt benen? hur tänker man då?Hebbe skrev:Synd att han inte rammla och bröt benen ock skrotade din moppe och sen sa som det va till polisen!PoWeRKinG skrev:joj jag skrev längst ner i historian så tydligt som jag kunde. jag vet att det var dumtBorn2Ride skrev:Går ju inte att skylla på, man vet ju redan innan om man skall dricka så tar man inte tar med sig mopeden.
JAG kör alltid lungt och har aldrig blivit stannad över huvud taget sen jag fick mitt kort.. jag ledde den hem och det var inte planerat att dricka den kvällendet blev bara så
sen om han kör som en dåre i trafiken och gör med sin bot är hans sak
ja, men som sagt så skrev jag tydligt att jag visste det. sen är det hans val om han kör 2 km/h på trotoaren för att han druckit 2 cider eller om han blåser om snutenEric_9801 skrev:Du låna ut din moppe till en full kille?
Hahah full på 2 cider? vad är det för jävla fjortis fylla? och så jävla dumt av dig och låna ut mopeden i huvudtaget till honom. Hoppas dom kommer ihåg din moppe och tar dig och sedan kör över den med en traktor :@PoWeRKinG skrev:ja, men som sagt så skrev jag tydligt att jag visste det. sen är det hans val om han kör 2 km/h på trotoaren för att han druckit 2 cider eller om han blåser om snutenEric_9801 skrev:Du låna ut din moppe till en full kille?
jag sa åt honnom att köra riktigt försiktigt och på små cykelvägar hela vägen men antar att han inte gjorde det :/