ska försöka stunta lite med den, ja förstår att man tröttnar på scooter men nu äre så att jag gjorde bort mig riktigt mycket för en polis i min stad och sa att ja hade köpt en moppe som gick lite för fort
jag skulle aldrig ha köpt en scootermoppe om jag inte hade stuntat, för man tröttnar på det första veckan dock om du köper en billig slider och inte säljer din cp så kan det nog bli kul
om du nu vill testa och inget annat hindrar kör på! dom är sköna att köra polaren har en helt org lite seg men bort med v-ringen och andra vikter så går dom säkert fint
hahah, cpi går som satan om man pluggar ur och drevar om den med öppetfilter, de kan ja lova, men de är de att folk säger att man tröttnar på b*g-slunga fort så ja vill inte göra bort mig och sen ångra mig när jag hade en sån fin moppe redan
men Slider med lite stunt så kommer ja inte tröttna hoppas jag
men Beta ark, är dom svåra att stunta me original eller är dom lätta som slider tydligen ska vara ?
du borde helt klart köpa en peugeot snake furios då, dom går som satan när man drar v-brickan, går även bra orginal och enligt mig så är det den optimala stunt moppen!
difaren skrev:hahah, cpi går som satan om man pluggar ur och drevar om den med öppetfilter, de kan ja lova, men de är de att folk säger att man tröttnar på b*g-slunga fort så ja vill inte göra bort mig och sen ångra mig när jag hade en sån fin moppe redan
men Slider med lite stunt så kommer ja inte tröttna hoppas jag
men Beta ark, är dom svåra att stunta me original eller är dom lätta som slider tydligen ska vara ?
slider är lite lättare, beta ark är lätta och bekvämare
asså det är ju ditt val och slider är rätt snygga men det är lite tråkigare att åka scooter men om du ville testa att stunta varför provar du inte med din cpi?? :O det är ju rätt najs med en växlad stunt moppe
jag vet inte hur cpi är men kan du lära dig att köra på bakan med den så borde du behålla cpi'n.
men annars så när man väl har lärt sig stunta med scooter så är det ROLIGARE än cross moppe!