om du har Tex en Rieju eller liknande, som har lösa "distanser" mellan cylinder och rör så kan du bara skaffa ett 28mm (iaf på Rieju, 98-02 har dom 28mm, annars 26mm.)96rasmus skrev:hej, måste tyvär plugga mitt Hebo rör, och vill helst inte svetsa en egen plugg, så undrar om någon kan skicka länk till en sida med plugg. skulle vara snällt om ni skicka länk tack.
glömt nånting?KarlssoN^ skrev:om du har Tex en Rieju eller liknande, som har lösa "distanser" mellan cylinder och rör så kan du bara skaffa ett 28mm (iaf på Rieju, 98-02 har dom 28mm, annars 26mm.)96rasmus skrev:hej, måste tyvär plugga mitt Hebo rör, och vill helst inte svetsa en egen plugg, så undrar om någon kan skicka länk till en sida med plugg. skulle vara snällt om ni skicka länk tack.
rör och svetsa en plugg.
Detta skall då inte vara i Trafikpolis- avdelningen då iaf.
Låser.
+1 .....vicke xX SMT skrev:glömt nånting?KarlssoN^ skrev:om du har Tex en Rieju eller liknande, som har lösa "distanser" mellan cylinder och rör så kan du bara skaffa ett 28mm (iaf på Rieju, 98-02 har dom 28mm, annars 26mm.)96rasmus skrev:hej, måste tyvär plugga mitt Hebo rör, och vill helst inte svetsa en egen plugg, så undrar om någon kan skicka länk till en sida med plugg. skulle vara snällt om ni skicka länk tack.
rör och svetsa en plugg.
Detta skall då inte vara i Trafikpolis- avdelningen då iaf.
Låser.