Har du dragit dom andra pluggarna? Isf går den väl 5-10 km snabbareDerbiTobbe skrev:Har en Derbi Extreme 04:a som man tröttnat lite på :/
kört i 2 veckor nu original och det är bara för tråkigt!
Specielt när man har en kompis som har en beta med ett underliggande yasuni r1...
Så har snackat med en kompis om han kan kapa/svetsa igen blindtarmen.
Har originalluftburk med dragna pluggar och 78 munstycke på nu.
Så frågan är då hur moppen kommer att gå med endast borttagen blindtarm?
Måste ha diskret trim för att får inte trimma så kom inte med att jag ska köp trimrör!
tacksam för svar
Vilka andra pluggar?ValoPallo skrev:Har du dragit dom andra pluggarna? Isf går den väl 5-10 km snabbareDerbiTobbe skrev:Har en Derbi Extreme 04:a som man tröttnat lite på :/
Specielt när man har en kompis som har en beta med ett underliggande yasuni r1...
Måste ha diskret trim för att får inte trimma så kom inte med att jag ska köp trimrör!
tacksam för svar
Känner ingen som har ett sånt att sälja och det finns inga på blocket?Tullis skrev:Om du ska få ut någon effekt med originalröret så måste du kapa upp hela skiten och ta bort katalysatorn.
Men då kan du ju inte strypa ner den igen, mitt tips: Köp ett begagnat originalrör och rensa bort den från all skit.
Ah, Derbi har inga såna pluggar, glöm vad jag saDerbiTobbe skrev:Vilka andra pluggar?ValoPallo skrev:Har du dragit dom andra pluggarna? Isf går den väl 5-10 km snabbareDerbiTobbe skrev:Har en Derbi Extreme 04:a som man tröttnat lite på :/
tacksam för svar