Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Jag har ett år kvar och vet ärligt talat inte hur fan jag ska orka igenom det (betygen är ok, oroa er inte ). Otroligt trött på att gå i skolan, vill göra något annat... Så tänker man på att man måste gå högskola för att få jobba med nått man vill också Får ta ett sababtsår efter studenten iaf
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Nice, då blir det första besöket hos arbetförmedlingen
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Är jag ensam eller är de inga fler som tagit studenten nu? :>
Ett stort GRATTIS till dig! Haha sup inte för mycket nu så att du inte kommer ihåg något sen
Närå, blev ganska lagom Jag kommer ihåg dom bra grejerna i alla fall ^^ Men dom rackarna i baren måste myglat, för efter 7 shots borde man vara ganska borta men så blev de inte...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
toxicstone skrev:Nice, då blir det första besöket hos arbetförmedlingen
Som Magnus Betnér sa: "Jamen grattis förfan, ut och åk på nått lastbilsflak och fira att du har blivit arbetslös"[/quote
Tragiskt nog sant
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Går man rätt program så blir man då inte arbetslös e. Gick ut industriprogrammet igår och ALLA i våran klass har fått jobb innan de ens gått ut skolan...
sven-fala skrev:Går man rätt program så blir man då inte arbetslös e. Gick ut industriprogrammet igår och ALLA i våran klass har fått jobb innan de ens gått ut skolan...
Kasnek för det är yrkesförberadande linje och inte högskole förberedande
sven-fala skrev:Går man rätt program så blir man då inte arbetslös e. Gick ut industriprogrammet igår och ALLA i våran klass har fått jobb innan de ens gått ut skolan...
Kasnek för det är yrkesförberadande linje och inte högskole förberedande
Väljer man att gå en studieförbredande linje så går man väll den för att plugga vidare och inte springa runt och klaga att det inte finns några jobb!
För jobb finns det i massor bara man är rätt utbildad och beredd att flytta lite på sig och inte är så noga med att man ska ha ett "fint" jobb.
PoWeRKinG skrev:som ja sa till min kusin när han tog studenten:
va skoj att åka runt på något jävla flak och fira att du blivit arbetslös!
haha Grattis iaf
Närå de ä lugnt, precis som sven-fala fick alla i min klass jobb också. Har läst volvo-skolan så vi har läst studieförberedande samtidigt som vi fått praktisk erfarenhet
grattis fö fan
du måste ju berätta om dina planer efter o grejer
linje o skola
Har skrivit på en tillsvidareanställning hos GAWD, är numera cnc-operatör Till hösten tar jag tjänsteledigt och flyttar till göteborg för att läsa
på chalmers
Live slow - Die whenever
bensinskalle skrev:
Har skrivit på en tillsvidareanställning hos GAWD, är numera cnc-operatör Till hösten tar jag tjänsteledigt och flyttar till göteborg för att läsa
på chalmers
Vad ska du läsa då? (japp, det här är ett förhör)
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
bensinskalle skrev:
på chalmers
Vad ska du läsa då? (japp, det här är ett förhör)
Läsa maskinteknik 5 år, alltså civilingenjör
Live slow - Die whenever
bensinskalle skrev:
på chalmers