tjenare, äre nån som kan photoshopa bilden, så jag har vit fälgtejp, vit luftburk, och vitt stylingsgaller vid kylarvingen och röda bromsOK? vore jättesnällt ifall nån gjorde det
Riejuman skrev:var phoyoshopar man bilder. (redigerar)?
i Photoshop ?
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
willemedDERBIN skrev:du kmr inte se så vidare skillnad ...
men matta ner sen 2-4 lager lack sen 3 lager klarlack
sitter den ass bra sen
vad för papper, går biltemas lack och hur många burkar?
ta avfettning först så allt skit och fett försvinner. sen kan du ta 400våtslippapper och sen så skulle jag ha kört på grundlack för då sitter det bättre, och sen lacka med valfri färg sen kör på klarlack, och det lär räcka med en burk av vardera.
willemedDERBIN skrev:du kmr inte se så vidare skillnad ...
men matta ner sen 2-4 lager lack sen 3 lager klarlack
sitter den ass bra sen
ta avfettning först så allt skit och fett försvinner. sen kan du ta 400våtslippapper och sen så skulle jag ha kört på grundlack för då sitter det bättre, och sen lacka med valfri färg sen kör på klarlack, och det lär räcka med en burk av vardera.
jag sket i grundlacken och jag köpte 600 våtslip ochla 2lager med vit färg och nu ska ja lägga 2-3 lager klarlack
ska även fixa rödbromsOK färg idag, äre bara att pensla på den(från biltema) ??
difaren skrev:
jag sket i grundlacken och jag köpte 600 våtslip ochla 2lager med vit färg och nu ska ja lägga 2-3 lager klarlack
ska även fixa rödbromsOK färg idag, äre bara att pensla på den(från biltema) ??
akta broms beläggen och skivan bara så ska det nog gå bra. och rengör den ordentligt före du målar