i slutet skrev jag att han knappt kommer märka det och jag mena ingen skillnad när han själv kör asså hur han känner. och klart blir det skillnad motormässigt men inte märkbart
på en effektrörsmoppe märker man inte så stor skillnad. Men om du har större fugge, och ett flödesvänligt insug så gör ettpar bra reeds ganska mycket! Moppen blir helt klart rappare.
Pontusandersson95 skrev:i slutet skrev jag att han knappt kommer märka det och jag mena ingen skillnad när han själv kör asså hur han känner. och klart blir det skillnad motormässigt men inte märkbart
nej men jag tänkte bara stödja din kommentar här
det kmr bli en liten skillnad men inte ngt som han märker av som är såpass oerfaren av trimmning och så
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
skulle jag byta membranet så blir de självklart nytt insug också.. men de sitter ju typ strypning i membranet, det borde ju ögra ngt =) måste endå byta insugsgummit så tänkte att jag liga gärna kan byta till ostrypt och e tt nytt membran också, så den gick lite bättre:D men hjälper det inget så får jag väl köpa ett nytt org gummit =)
19jonte95 skrev:skulle jag byta membranet så blir de självklart nytt insug också.. men de sitter ju typ strypning i membranet, det borde ju ögra ngt =) måste endå byta insugsgummit så tänkte att jag liga gärna kan byta till ostrypt och e tt nytt membran också, så den gick lite bättre:D men hjälper det inget så får jag väl köpa ett nytt org gummit =)