daveneos skrev:Hur mycket gav du för blocket och veven ?
Dålig stil om han skickade saker som är i sämre skick än vadhan sa att de va :/
Roliga är att han nekar till att han inte noterat detta, han är tillräckligt kunnig för att veta vad gängor är och att en vevaxel inte ska vara sne, gav förövrigt 250 spänn + frakten på 225 kr, var även spricka i blocket och dåligt skick.
philip95 skrev:Man tjänar ingenting på att sälja skrot för man får ju bara dåligt rykte också vill ingen köpa ifrån den personen igen. Riktigt dålig stil!!!!!
philip95 skrev:Man tjänar ingenting på att sälja skrot för man får ju bara dåligt rykte också vill ingen köpa ifrån den personen igen. Riktigt dålig stil!!!!!
Håller med
Ta kontakt med honom och kräv tillbaka pengarna som någon annan skrev här.
Håller med
Ta kontakt med honom och kräv tillbaka pengarna som någon annan skrev här.
Kan man ju göra, men anser att det bara är slöseri med tid då jag är 100% säker att jag inte får en krona!
fyfan vad dålig stil, hatar den där känslan när man ska öppna paketet som grejerna ligger i och så är allt helt fel. Typ som på julafton när man var 5 år och ville ha en radiostyrd bil och får typ ett gossedjur, fast då detta tar värre
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
somlow skrev:fyfan vad dålig stil, hatar den där känslan när man ska öppna paketet som grejerna ligger i och så är allt helt fel. Typ som på julafton när man var 5 år och ville ha en radiostyrd bil och får typ ett gossedjur, fast då detta tar värre
haha, kompisen lyckades faktiskt filma min reaktion med mobilen när jag öppnade packetet och kollade in grejorna, får se om jag kan ta hans mobil och ladda upp den
somlow skrev:fyfan vad dålig stil, hatar den där känslan när man ska öppna paketet som grejerna ligger i och så är allt helt fel. Typ som på julafton när man var 5 år och ville ha en radiostyrd bil och får typ ett gossedjur, fast då detta tar värre
haha, kompisen lyckades faktiskt filma min reaktion med mobilen när jag öppnade packetet och kollade in grejorna, får se om jag kan ta hans mobil och ladda upp den
haha kan faktist se mig typ minen som blir när man öppnar upp den och är lixom super glad och sen kollar man på skiten och allt är fail och då kommer "sadface" fram
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
haha kan faktist se mig typ minen som blir när man öppnar upp den och är lixom super glad och sen kollar man på skiten och allt är fail och då kommer "sadface" fram
Först blir det: Längtar tills jag har fixat ihop grejerna jag fick . Sen när han öppnar paketet: Men vafan är det här? .
Och sen: Meh .
Sen blir han arg: .
satan va dålig stil!
grabben har ju fixat sig ett gott ryckte nu iaf
o hur i helvete har han lyckats me dedära? fan bland dom risigaste vevarna jag har sett?
haampish skrev:satan va dålig stil!
o hur i helvete har han lyckats me dedära? fan bland dom risigaste vevarna jag har sett?
helt klart en av dom risigaste, ska självklart få en plats på någon hylla
fan värt att spara lite roligt faktiskt tror fan det e den risigaste veven jag har sätt
men hur fan kan han säga att de va i bra skick? blir fan sur även fast de inte va jag som köpte skiten
fan värt att spara lite roligt faktiskt tror fan det e den risigaste veven jag har sätt
men hur fan kan han säga att de va i bra skick? blir fan sur även fast de inte va jag som köpte skiten
min reaktion var att jag började skratta som fan XD
Born2Ride skrev:
haha men de e ju lite jävla komiskt + som tur va så vare ju inga stora pengar
haampish skrev:
haha men de e ju lite jävla komiskt + som tur va så vare ju inga stora pengar
nä precis, men man gör inte så, hade det handlat om tusenlappar hade jag nog inte skrattat direkt XD