Tjenare behöver hjälp med vad jag ska införskaffa till min speedfight 2för att få bättre axx/ topp ?
nuvarande setup är att moppen är helt avstrypt. Vill helst ha "osynligt trim" på moppen så är ute efter vilka typ kopplingsfjädrar osv jag ska ha?
Skulle inte rekomendera Polini speedcontrol ifall du inte har 70cc då min gick söligare med den än orginal :S fast med 70cc drar den remmen hela vägen ut och drar på rätt skapligt
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
okej tack!, nu funderar jag främst på nya vikter, kopplingsfjädrar och nytt munstycke, vad rekommenderar ni? btw vad har speedfight för orginal vikter och munstycke?
Kan tillägga att variator ringen är borttagen och orginalröret avstrypt
Speedy1FTW skrev:Skulle inte rekomendera Polini speedcontrol ifall du inte har 70cc då min gick söligare med den än orginal :S fast med 70cc drar den remmen hela vägen ut och drar på rätt skapligt
Antar att du körde med helt fel vikter då polini speedcontrol ska framför allt funka bra till original setuper.
Speedy1FTW skrev:Skulle inte rekomendera Polini speedcontrol ifall du inte har 70cc då min gick söligare med den än orginal :S fast med 70cc drar den remmen hela vägen ut och drar på rätt skapligt
Antar att du körde med helt fel vikter då polini speedcontrol ska framför allt funka bra till original setuper.
Vet ej, provade från 7g till 10g gick bäst med ca 7.7g som man fick med
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
Vet ej, provade från 7g till 10g gick bäst med ca 7.7g som man fick med