Glädje åt oss alla

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Är detta en bra idé ?

Ja
4
100%
Nej
0
Inga röster
Kan förbättras
0
Inga röster

Antal röster: 4

rozander
Svårstartad skrothög

Glädje åt oss alla

Inlägg av rozander »

Tjenare !

Tänkte att jag skulle fixa en tråd där alla kan lägga in olika filmer och bilder på era fiddy's eller cross. Du och dina polare kanske har gjort en egen bana i skogen och känner att ni vill dela eran glädje med oss andra. Spelar ingen roll om ni har kört 1år eller 10år. Så var inte rädda nu utan lägg upp bilder och filmer nu.

Det spelar ingen roll om ni lägger upp en film/filmer när du trillar utan allt är roligt ! Genom att jag inte kan lägga upp bilder så ni ser de i tråden så kan bara jag länka, men ska börja lägga upp bilder och filmer när jag lärt mig och ska göra det så fort jag kan !
/R
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Re: Glädje åt oss alla

Inlägg av Aerox_Isse »

rozander skrev:Tjenare !

Tänkte att jag skulle fixa en tråd där alla kan lägga in olika filmer och bilder på era fiddy's eller cross. Du och dina polare kanske har gjort en egen bana i skogen och känner att ni vill dela eran glädje med oss andra. Spelar ingen roll om ni har kört 1år eller 10år. Så var inte rädda nu utan lägg upp bilder och filmer nu.

Det spelar ingen roll om ni lägger upp en film/filmer när du trillar utan allt är roligt ! Genom att jag inte kan lägga upp bilder så ni ser de i tråden så kan bara jag länka, men ska börja lägga upp bilder och filmer när jag lärt mig och ska göra det så fort jag kan !
hörru, en liten kommentar till den texten du har under, så du menar att folk från andra länder inte är människor? att dom är av en annan art?
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

kan svara på den frågan och människor är arter ochså
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

flyttar till media
Live slow - Die whenever