Hoppas att ni förstår

testa att köpa lättare vikter först och testa dig fram, och är den trimmad och med vad i sånna fall ?oskr3 skrev:Tjenare, det är så att jag har en aerox 00 och första turen jag hade med den gick den skapligt men kom knappt upp för nån backe alls altså för tunga vikter (?) provade ta bort varannan vikt altså hade kvar 3 av 6. Först acca den skit bra nu startar den knappt och när den väl startar går den typ 20. kan tillägga att det låter som ett jetplan inuti variator kåpan också.
Hoppas att ni förstår
rör med dragen plugg sen lite smått som att ta bort den lilla ''skorstenen'' på luftburken och ställt om trottel nålen och nålen tror jag inte har nått med saken att göra eftersom den gick likadant när vi ställde tillbaks den. Men vet inte vilka vikter jag ska ha funderar på att köpa ett set altså http://www.twostroke.se/product.asp?product=9810 tex. Tror du det funkarsomlow skrev:testa att köpa lättare vikter först och testa dig fram, och är den trimmad och med vad i sånna fall ?oskr3 skrev:Tjenare, det är så att jag har en aerox 00 och första turen jag hade med den gick den skapligt men kom knappt upp för nån backe alls altså för tunga vikter (?) provade ta bort varannan vikt altså hade kvar 3 av 6. Först acca den skit bra nu startar den knappt och när den väl startar går den typ 20. kan tillägga att det låter som ett jetplan inuti variator kåpan också.
Hoppas att ni förstår
Vet inte hur många gånger vi har dragit av och satt dit den idag så tror inte det, åtdragen med mutterdragare ^^jan-ee skrev:kolla att du spänt fast variatorn ordentligt
ok villket rör har du på nu?oskr3 skrev:rör med dragen plugg sen lite smått som att ta bort den lilla ''skorstenen'' på luftburken och ställt om trottel nålen och nålen tror jag inte har nått med saken att göra eftersom den gick likadant när vi ställde tillbaks den. Men vet inte vilka vikter jag ska ha funderar på att köpa ett set altså http://www.twostroke.se/product.asp?product=9810 tex. Tror du det funkarsomlow skrev:testa att köpa lättare vikter först och testa dig fram, och är den trimmad och med vad i sånna fall ?oskr3 skrev:Tjenare, det är så att jag har en aerox 00 och första turen jag hade med den gick den skapligt men kom knappt upp för nån backe alls altså för tunga vikter (?) provade ta bort varannan vikt altså hade kvar 3 av 6. Först acca den skit bra nu startar den knappt och när den väl startar går den typ 20. kan tillägga att det låter som ett jetplan inuti variator kåpan också.
Hoppas att ni förstår?
Vet inte hur många gånger vi har dragit av och satt dit den idag så tror inte det, åtdragen med mutterdragare ^^jan-ee skrev:kolla att du spänt fast variatorn ordentligt
Har du bytt munstycke på förgasaren?oskr3 skrev:rör med dragen plugg sen lite smått som att ta bort den lilla ''skorstenen'' på luftburken och ställt om trottel nålen och nålen tror jag inte har nått med saken att göra eftersom den gick likadant när vi ställde tillbaks den. Men vet inte vilka vikter jag ska ha funderar på att köpa ett set altså http://www.twostroke.se/product.asp?product=9810 tex. Tror du det funkarsomlow skrev:testa att köpa lättare vikter först och testa dig fram, och är den trimmad och med vad i sånna fall ?oskr3 skrev:Tjenare, det är så att jag har en aerox 00 och första turen jag hade med den gick den skapligt men kom knappt upp för nån backe alls altså för tunga vikter (?) provade ta bort varannan vikt altså hade kvar 3 av 6. Först acca den skit bra nu startar den knappt och när den väl startar går den typ 20. kan tillägga att det låter som ett jetplan inuti variator kåpan också.
Hoppas att ni förstår?
Nej, blir förmodligen heldag i garaget imorgon med många svordomar. Då ska jag kanske passa på o göra rent allt också och återställa allt som det var innan och se om den fortfarande är svårstardad osv. Ni får gärna fortsätta komma med tipszhindraz skrev:Har du bytt munstycke på förgasaren?oskr3 skrev:rör med dragen plugg sen lite smått som att ta bort den lilla ''skorstenen'' på luftburken och ställt om trottel nålen och nålen tror jag inte har nått med saken att göra eftersom den gick likadant när vi ställde tillbaks den. Men vet inte vilka vikter jag ska ha funderar på att köpa ett set altså http://www.twostroke.se/product.asp?product=9810 tex. Tror du det funkarsomlow skrev: testa att köpa lättare vikter först och testa dig fram, och är den trimmad och med vad i sånna fall ??
gjort olika tester med variator vikter med minarelli motorn och stage6 pro replica 3.5-3.7g lirade bäst i min motoroskr3 skrev:Stage 6 pro replica. Ingen aning om vilka vikter som var i hade ingen våg tillgängligjan-ee skrev:ok villket rör har du på nu?
men vikter på 4 gram brukar vara ganska vanligt till dem flesta rören
Så du körde altså 3.5-3.7-3.5-3.7-3.5-3.7? är original vikterna 15x12 eller har jag felBorn2Ride skrev:gjort olika tester med variator vikter med minarelli motorn och stage6 pro replica 3.5-3.7g lirade bäst i min motoroskr3 skrev:Stage 6 pro replica. Ingen aning om vilka vikter som var i hade ingen våg tillgängligjan-ee skrev:ok villket rör har du på nu?
men vikter på 4 gram brukar vara ganska vanligt till dem flesta rören