Hej jag undrar om man kan lämna in sin moppe för att de ska strypa om den, en kompis sågade bort Lite av pluggen och den började genast gå fortare fast inte jätte mkt. Men nu vill jag att den ska vara laglig och undrar om man kan lämna in den som jag skrev däruppe:)
Tacksam för svar.
Moppe: Mh ryz pro enduro
Jobbade på verkstad, gick i konkurs så nu letar jag nytt jobb...
Vi hade med största sannolikhet inte tagit oss an det jobbet eftersom vi helt enkelt inte hade någon tillräckligt bra svets. Hade vi gjort det så hade det kostat 720kr/h plus eventuellt material.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Erik_ skrev:Jobbade på verkstad, gick i konkurs så nu letar jag nytt jobb...
Vi hade med största sannolikhet inte tagit oss an det jobbet eftersom vi helt enkelt inte hade någon tillräckligt bra svets. Hade vi gjort det så hade det kostat 720kr/h plus eventuellt material.
Okej, men du som är erfaren, hur lång tid tar det? för det kan ju knappast ta 1 timme?
Okej, men du som är erfaren, hur lång tid tar det? för det kan ju knappast ta 1 timme?
men först så tar inte alla butiker in trimmade mopeder
inte äns om det är en service
det är ett litet jobb att strypa dem
kanske ....3 timmar beroende trimskick
du kan hålla på i dagar om du har den trimmad
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Har ingen aning om hur det ser ut på den moppen eller hur snabbt det jobbas på olika verkstäder, men säg nånstans mellan 0,5 och 1,5h.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.