Tjena min kompis påstår att han har en kompis och att hans drac går i 140 kmh urpluggat. och något litet gjort med förgasaren det måste väl var omöjligt eller?:O
Som chifen skrev, lögner hela vägen Drac håller sig vid 70-80km/h urpluggat vad jag vet, nästa gång han säger det så kan du säga att din åkgräsklippare går 250km/h med sportluftfilter
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
Azzer skrev:Omöjlig och vad är det med folk och Rieju Drac? xD
antagligen deras mätare som är mest fuckade?
Den som sa det kan ju inte ha alla hästar hemma ju direkt, även om min moped-mätare skulle visa 140km/h så skulle jag aldrig tro på det Iaf inte om den bara är urpluggad
Mxabbe skrev:Tjena min kompis påstår att han har en kompis och att hans drac går i 140 kmh urpluggat. och något litet gjort med förgasaren det måste väl var omöjligt eller?:O
Han är ett dunder drac tk fucko helt enkelt. 99% av allt annat moppesnack som ploppar ur din "kåmpiz" är skitsnack också, så lyssna inte på honom
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Bergsten skrev:Som chifen skrev, lögner hela vägen Drac håller sig vid 70-80km/h urpluggat vad jag vet, nästa gång han säger det så kan du säga att din åkgräsklippare går 250km/h med sportluftfilter
Mxabbe skrev:Tjena min kompis påstår att han har en kompis och att hans drac går i 140 kmh urpluggat. och något litet gjort med förgasaren det måste väl var omöjligt eller?:O
Han är ett dunder drac tk fucko helt enkelt. 99% av allt annat moppesnack som ploppar ur din "kåmpiz" är skitsnack också, så lyssna inte på honom
du har helt rätt han har sagt en del annat med;)
men jag har ju aldrig trott honom jag gjorde en tråd för att visa honom detta i morgon i skolan:) haha
140km/h låter helt sannolikt, enligt leksaksmätaren som brukar sitta monterat på dessa hojjar. Och folk litar ibland fullständigt på dem mätarna, och vet man inte bättre vet man inte ens själv att man ljuger.
Men snackar vi ärliga 140km/h, då är det några års erfarenheter som krävs för att uppnå det.
men jag har ju aldrig trott honom jag gjorde en tråd för att visa honom detta i morgon i skolan:) haha
Blir lite pinsamt för honom då Hälsa tk-fuckot från mig
bensinskalle skrev:
Blir lite pinsamt för honom då Hälsa tk-fuckot från mig
inte för att jag vet vad du menar med tk men jag ska hälsa:)
beckvall skrev:de måste va nå magiskt med drackar. dom går minst 110 urpuggade blir tokig min Derbi går bara 75 XD
så det går att få upp de i 110 urpluggat då? eller är du oseriös?
Nej han är inte seriös xD
Tvivlar på att mätaren ens visar 140, iförsig den går väl inte till 140..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Min dt50x gör lite över 100 med bara tk-rör, större munstycke och 12/48 drevning. I en liten nerförsback med en lång raksträcka efter. Så en drac kan inte göra 140km
Min Drac har Tk-rör 13/52 drevning, större munstycke och sportluft och gör 88 ärliga mätt med GPS på raka. Kanske lite över 90 i nerförsbacke. Så en urpluggad Drac kommer aldrig komma upp i 140 om man inte sätter på en Hayabusa motor till orignial röret (jag vet att det inte går. Jag är sarkastisk)...
kallepalle skrev:kul att mätaren bara går till 80 också...
På äldre Riejus går mätaren till 120. 01:or+ tror jag det var går till 80 som du sa.