Problemet är att när jag drar iväg och maxar den till ca 60-70 då börjar den hosta men om jag släppergasen och låter han rulla ner till 60-65km/h och drar på igen så sticker han till närmare 70km/h men sen hostar igen,
antingen som att den får för lite bensin?kan det kanske vara något med att den inte tänder riktigt? kör just nu med 98munstycke och stiftet är ljus brunt, gick upp och testade 100 men då blödraden och ville inte sticka iväg riktigt. gjorde 40-50km/h max kanske.
Grejerna jag har i mopeden är 65cylinder, 20mm mikuni förgasare med insug, + effektrör och 14/50drevning.
Känns som jag testat allt i nuläget, flyttat nålen upp och ner i olika lägen, testat massa olika munstycken,skruvat på luftskruven, satt i ett hårdare stift" från 6 i hårdhet till 8a,"vill också påpeka att det är första gången det sitter en trim cylinder på " alla fall efter att motorn renoverades"
Ja står nu med händerna i fickorna och blir inte nå klokare på det, så hoppas det finns någon där ut som kan vet vad felet kan tänkas vara, eller tips?! VÄLDIGT tacksam försvar! Hoppas ni orkade läsa igenom!

Mvh!
"ps film fixas snarast, om det skulle kunna underlätta att klura ut vad det är för fel"