Hej tänkte fila lite på min pluggen moppen är en motorhispania ryz urban bike hur gör jag vill inte göra fel och vilka värktyg är bäst att fila med och vilket munstycke ska jag gå upp till
har för mig att en kompis till mig sa att det inte blir rikitgt samma om man sätter tillbaks den han skulle köpa en som dom hade satt tillbaka pluggen i och den gick bara i 40.
linus-1995 skrev:Hej tänkte fila lite på min pluggen moppen är en motorhispania ryz urban bike hur gör jag vill inte göra fel och vilka värktyg är bäst att fila med och vilket munstycke ska jag gå upp till
Köp ett nytt rör och ta bort pluggen i de sedan har du kvar orginalröret
Manchester United till I die!
CocaCola gud gåva till folket inte för att jag är troende men.......
tar bort hela strypningen med en dremel och gå upp ngn stans mellan 10 munstycken sen som sagt punktsvetsar du tebacks den och eventuelt stryper luftburken
det är enklare att trimma en moped än att strypa den !
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
linus-1995 skrev:Hej tänkte fila lite på min pluggen moppen är en motorhispania ryz urban bike hur gör jag vill inte göra fel och vilka värktyg är bäst att fila med och vilket munstycke ska jag gå upp till
+1
bara att ett nytt orginalrör kostar ganska mycket om det ska vara helt nytt går dom på 6-7000 kr