Det är sorgligt att du är så emot MNF, Blev du typ mobbad av dom där så nu hatar du hela hemsidan?Skåningens-handelsbod skrev:en ganska "lustig jävel" ialla fall, den fan som hackat, har dem inte något vettigare att hålla på med, gissar att vi nog kan leta bland MNF-leden efter den som gjort det.
bara en ganska så befogad misstanke. De har ju gjort liknande förr.
*Suck, nu börjar det igen...hutti skrev:Det är sorgligt att du är så emot MNF, Blev du typ mobbad av dom där så nu hatar du hela hemsidan?Skåningens-handelsbod skrev:en ganska "lustig jävel" ialla fall, den fan som hackat, har dem inte något vettigare att hålla på med, gissar att vi nog kan leta bland MNF-leden efter den som gjort det.
Lite lustigt är det.
Tänker mest på den spamningen här för nåt år sedan på bl.a. chatten som blev nackskottet för somliga på MNF.SickRazer skrev:*Suck, nu börjar det igen...hutti skrev:Det är sorgligt att du är så emot MNF, Blev du typ mobbad av dom där så nu hatar du hela hemsidan?Skåningens-handelsbod skrev:en ganska "lustig jävel" ialla fall, den fan som hackat, har dem inte något vettigare att hålla på med, gissar att vi nog kan leta bland MNF-leden efter den som gjort det.
Lite lustigt är det.
Du skulle inte ha ha sagt något om MNF till han, för nu kommer han förklara för dig varför han tycker så och då kommer du bli ännu surare och sen kommer han bli sur osv...
Men förhoppningsvis är Skåningens-handelsbod smart och inte bryr sig om ditt inlägg. Det är vad jag hoppas iaf... Så att inte den här tråden blir till kaos också.
PS. Vill bara förhindra onödiga diskussioner i framtiden, alltså inget illa menat mot dig eller Skåningen
Det var en gansk besk historia, där admins blev kallade bögar, fikusar, andra medlemmar vara kallade både det ena och det andra, de DCC++ -clonade sig in när de blivit bannade, mm och hade sig.SickRazer skrev:ok, visste inget om det, tror inte jag var medlem när det hände.
Jo tack, jag minns den story, jävlar vad ni slet med det.chifen skrev:Hela forumet blev ju lite överbelastat en gång när MNF kände sig hotade och började tokspamma oss. Vi var flera mods som var online samtidigt och tampades med det, vi klarade oss rätt bra ändå tycker jag. Det här är dock helt annorlunda, nå är det några enskilda muppar som spammar emellanåt. Han är bannad nu och kommer inte tillbaka
Jo, vi hade att göra ett par timmar där. Det är man glad som slipper nu iafSkåningens-handelsbod skrev:Jo tack, jag minns den story, jävlar vad ni slet med det.chifen skrev:Hela forumet blev ju lite överbelastat en gång när MNF kände sig hotade och började tokspamma oss. Vi var flera mods som var online samtidigt och tampades med det, vi klarade oss rätt bra ändå tycker jag. Det här är dock helt annorlunda, nå är det några enskilda muppar som spammar emellanåt. Han är bannad nu och kommer inte tillbaka
Så är det ju men avvakta med IP-bann. Gileraice04 har postat förut från samma IP så kolla med honom innan du bannar IP så det inte är någon dator han använder ofta.KarlssoN^ skrev:Man får en sådan titel när man når över 10.000 inlägg.Risbonden skrev:"en av oss" som title också?
Edit: det går tydligen inte att svara han?
Är det så konstigt att man började misstänka att det kom från det hållet nu med? Det var ju samma modus operandi i stort sett.chifen skrev:Jo, vi hade att göra ett par timmar där. Det är man glad som slipper nu iafSkåningens-handelsbod skrev:Jo tack, jag minns den story, jävlar vad ni slet med det.chifen skrev:Hela forumet blev ju lite överbelastat en gång när MNF kände sig hotade och började tokspamma oss. Vi var flera mods som var online samtidigt och tampades med det, vi klarade oss rätt bra ändå tycker jag. Det här är dock helt annorlunda, nå är det några enskilda muppar som spammar emellanåt. Han är bannad nu och kommer inte tillbaka
Så är det ju men avvakta med IP-bann. Gileraice04 har postat förut från samma IP så kolla med honom innan du bannar IP så det inte är någon dator han använder ofta.KarlssoN^ skrev:Man får en sådan titel när man når över 10.000 inlägg.Risbonden skrev:"en av oss" som title också?
Det kan man gott slippa. Vore skit om det skulle ske igen, men gissar att rutiner, mm har skärpts upp sedan sist?chifen skrev:Konstigt är det väl inte men är tveksam till det. Iofs så bannade jag ju senast en igår för samma skit iprincip. Kanske kommer en våg av spammare nu framöver... Vore inte roligt
Jadå. Nytt system för regning och det finns ju ett spamfilter också. Begränsning för tid mellan inläggen etc så bättre har det blivit! Men det betyder inte att det är omöjligt att spamma för det, tyvärr.Skåningens-handelsbod skrev:Det kan man gott slippa. Vore skit om det skulle ske igen, men gissar att rutiner, mm har skärpts upp sedan sist?chifen skrev:Konstigt är det väl inte men är tveksam till det. Iofs så bannade jag ju senast en igår för samma skit iprincip. Kanske kommer en våg av spammare nu framöver... Vore inte roligt
låter gott chifen, men nu får vi hålla tummarna att det inte blir mer.chifen skrev:Jadå. Nytt system för regning och det finns ju ett spamfilter också. Begränsning för tid mellan inläggen etc så bättre har det blivit! Men det betyder inte att det är omöjligt att spamma för det, tyvärr.Skåningens-handelsbod skrev:Det kan man gott slippa. Vore skit om det skulle ske igen, men gissar att rutiner, mm har skärpts upp sedan sist?chifen skrev:Konstigt är det väl inte men är tveksam till det. Iofs så bannade jag ju senast en igår för samma skit iprincip. Kanske kommer en våg av spammare nu framöver... Vore inte roligt
du har en poäng där.PoWeRKinG skrev:jaja. det var länge sen. släpp det.
bdw så har jag inget imot mnf. har själv ute mina projekt där. det märkstydligt att dom inte gillar tsr..
därimot så får dom gärna bete sig som svin och spamma sidan. det bevisar bara visa att dom är avunsjuka på tsr.
om man VERKLIGEN inte gillar något så går man inte in på sidan och spammar och håller på, då skiter man fullständigt i sidan.
låt dom sköta sitt och vi sköter vårt. inget svårt med det.
jag har lagt ut mitt projekt och updaterar samtidigt som på tsr oftast och kollar lite på projekt osv ibland men har ingen kontakt med någon medlem där..Skåningens-handelsbod skrev:du har en poäng där.PoWeRKinG skrev:jaja. det var länge sen. släpp det.
bdw så har jag inget imot mnf. har själv ute mina projekt där. det märkstydligt att dom inte gillar tsr..
därimot så får dom gärna bete sig som svin och spamma sidan. det bevisar bara visa att dom är avunsjuka på tsr.
om man VERKLIGEN inte gillar något så går man inte in på sidan och spammar och håller på, då skiter man fullständigt i sidan.
fast det med spammandet är inget att se fram emot.
Jag tillhör ju den kategorin som inte ens går in på MNF.
yuor choice.PoWeRKinG skrev:jag har lagt ut mitt projekt och updaterar samtidigt som på tsr oftast och kollar lite på projekt osv ibland men har ingen kontakt med någon medlem där..Skåningens-handelsbod skrev:du har en poäng där.PoWeRKinG skrev:jaja. det var länge sen. släpp det.
okokSkåningens-handelsbod skrev:yuor choice.PoWeRKinG skrev:jag har lagt ut mitt projekt och updaterar samtidigt som på tsr oftast och kollar lite på projekt osv ibland men har ingen kontakt med någon medlem där..Skåningens-handelsbod skrev: du har en poäng där.
jag har inget med MNF att skaffa.
såg mest ut som en klipp o klistrat barnritning det gränssnittet.PoWeRKinG skrev:okokSkåningens-handelsbod skrev:yuor choice.PoWeRKinG skrev: jag har lagt ut mitt projekt och updaterar samtidigt som på tsr oftast och kollar lite på projekt osv ibland men har ingen kontakt med någon medlem där..
jag har inget med MNF att skaffa.
edit: tycker inte att det är en vidare bra sida heller..
jag vet... Det är skolans IP Adress, som jag går på :/chifen skrev:Jo, vi hade att göra ett par timmar där. Det är man glad som slipper nu iafSkåningens-handelsbod skrev:Jo tack, jag minns den story, jävlar vad ni slet med det.chifen skrev:Hela forumet blev ju lite överbelastat en gång när MNF kände sig hotade och började tokspamma oss. Vi var flera mods som var online samtidigt och tampades med det, vi klarade oss rätt bra ändå tycker jag. Det här är dock helt annorlunda, nå är det några enskilda muppar som spammar emellanåt. Han är bannad nu och kommer inte tillbaka
Nej då, inte ens gått in där på över 6 mån nu. Skiter i vilket med bann, mm, även utan det hade jag skitit i det.Rexxy skrev:Det är för att du är bannad och inte kan komma in.Skåningens-handelsbod skrev:
yuor choice.
jag har inget med MNF att skaffa. men det är mitt val, andra får göra sina val.![]()