Har funderat på hur ni väljer vilka som ska intervjuas/göra ett reportage med. Jag anser att de senaste i listan är totalt ointressanta på okända mopeder/moppepojkar med dragen v-ring och kanske något effektsetup.
Är detta framtiden, eller kommer ni även satsa på de mer seriösa?
Jag har satsat på dom intressanta, försökt iaf.
Håller just nu på med Vongyllis, tagit Hilmer som har en av sveriges snyggaste crossmoppar. Har tagit Karlssonlysekil som är med i Crew osv
Har funderat på hur ni väljer vilka som ska intervjuas/göra ett reportage med. Jag anser att de senaste i listan är totalt ointressanta på okända mopeder/moppepojkar med dragen v-ring och kanske något effektsetup.
Mvh
då tycker jag att du sätter dig och letar upp dom som du är intressanta och skriver ner dom...
det är oftast dom som hänger mest här som blir intervjuade
meh har precis intervjuat Moppe_Freak124 med hans sprintbygge och har skickat in..
Mvh
Dom senaste jag har läst har faktiskt haft 70 cylinder med ny förgasare, ny drevad osv, inte direkt vad jag kallar 'bara dragen v-ring'. kanske ska läsa hela intervjuverna.
Mvh
Dom senaste jag har läst har faktiskt haft 70 cylinder med ny förgasare, ny drevad osv, inte direkt vad jag kallar 'bara dragen v-ring'. kanske ska läsa hela intervjuverna.
Mvh
Vad jag kan se verkar de senaste 2 intervjuerna verkar vara ostrypa alt effektrörs mopeder. Dåliga kort är det dessutom.
Mvh
Mvh
sluta klaga jag tycker att det är kul att vi har intervjuer överhuvud taget
Vad jag kan se verkar de senaste 2 intervjuerna verkar vara ostrypa alt effektrörs mopeder. Dåliga kort är det dessutom.
Jonas skrev:Vi gillar att intervjua våra medlemmar. En del kanske inte har de fetaste mopederna men har stor betydelse här på förumet.
+1
edit. innan hade vi typ ett reportage i veckan och nu har vi massor palla klaga?
Vet inte om du kan läsa eller inte, men jag klagar inte på antalet.
han säger inte att du klagar på antalet, han menar att det är många, och därför inte bara dom fetaste projekten.
Det är exakt det du klagar på, att det är repotage om småtrimmade och småstylade moppar
Om det är många repotage, så kan det inte alltid vara det fetaste projektet varje vecka
Tror ni två missuppfattar vad jag menar, men vill ni ha hela forumet intervjuat så fortsätt på samma sätt!
Jag tycker att en intervju ska vara något lite exklusivt, där de stora personerna och mopederna kommer fram. Inte riktigt för vilken effektrörsmoppe som helst.
pontakoj skrev:Tror ni två missuppfattar vad jag menar, men vill ni ha hela forumet intervjuat så fortsätt på samma sätt!
Jag tycker att en intervju ska vara något lite exklusivt, där de stora personerna och mopederna kommer fram. Inte riktigt för vilken effektrörsmoppe som helst.
vet inte om du varit aktiv medlem här eller inte men dom som har varit interjuvade är respekterade personer på detta forum och vi skiter i om dom pungat ut 10k på trim eller inte.
pontakoj skrev:Tror ni två missuppfattar vad jag menar, men vill ni ha hela forumet intervjuat så fortsätt på samma sätt!
Annars så kanske man vill veta lite mer om de andra på forumet, så man lär känna folk, då är det roligt om man ser t.ex aha han hjälpte mig, då vet man hans namn, vart han bor osv.
Roligare stämning om man går på meets, så vet man lite om personerna innan man träffar dom, inte bara vilket namn dom har på ett moppeforum på internet, det som är kul ju
Annars så kanske man vill veta lite mer om de andra på forumet, så man lär känna folk, då är det roligt om man ser t.ex aha han hjälpte mig, då vet man hans namn, vart han bor osv.
Roligare stämning om man går på meets, så vet man lite om personerna innan man träffar dom, inte bara vilket namn dom har på ett moppeforum på internet, det som är kul ju
exsakt.. känner en hel del från forumet privat och snackar med ganska ofta på msn osv. det är alltid roligt att läsa när dom blir intervjuade då skiter man nästan i om personen har effektrör eller hyper..
men jaja. vill du inte bli intervjuad pontakoj så behöver du inte. ingen tvingar dig att vara här på forumet och ingen tvingar dig att läsa varenda jävla intervju.
om jag får för mig att det är för många reportage och intervjuer så skulle jag bara skita i att läsa dom. inget mer...
Mvh
Även om personerna inte är så kända tycker jag fortfarande det är bra att dem får vara med på intervjuerna för varje intervju leder till att man lär känna fler på sidan!
det som är tråkigt när nya medlemmar och sånna som inte har nåt speciellt med sin moped eller ska göra nåt speciellt, är att dom som har speciella byggen försvinner lite i mängden och sticker inte ut nånting.
Vad gör folk som vill bli intervjuade? är med kompisar och kör mopeden fram och tillbaka till skolan, det stooora intresset väcktes och dom köpte ett effektrör.
jag skulle tycka det va roligare med kvalité än kvantitet på reportagen
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Bjule skrev:Vill du inte veta mer om personen som blir interjuvad så läs inget och vänta till ditt 20k projekt kommer upp och läs det!
Ska jag läsa mitt eget 20hk projekt? Det gör jag ju hela tiden!
bluerider94 skrev:det som är tråkigt när nya medlemmar och sånna som inte har nåt speciellt med sin moped eller ska göra nåt speciellt, är att dom som har speciella byggen försvinner lite i mängden och sticker inte ut nånting.
Vad gör folk som vill bli intervjuade? är med kompisar och kör mopeden fram och tillbaka till skolan, det stooora intresset väcktes och dom köpte ett effektrör.
jag skulle tycka det va roligare med kvalité än kvantitet på reportagen
ktm_danielsson skrev:Jag har satsat på dom intressanta, försökt iaf.
Håller just nu på med Vongyllis, tagit Hilmer som har en av sveriges snyggaste crossmoppar. Har tagit Karlssonlysekil som är med i Crew osv
Och vf blev jag då intervjuad ?;)
Har jag sveriges snyggaste "projekt" eller?:O