tjenare jag har ett problem med min vivacity som började igår..
det började med att jag åkte upp för en brant backe :/ efter typ 2/3 av backen sluta mopeden varva och dog nästan. när jag sen komm upp för backen så kunde jag inte gasa mer än typ 1/4 gas utan att den dör. någon som vet vad problemet är
Jag själv gissar ju på att det är nått med förgasaren men tänkte höra med er för säkerhetens skull
Har också lite problem med min peugeot för den drar sen typ böar den bara och ger inte mycket gas , men testa och kolla flotören om den ger riktigt , testa och byt tändstift eller ställ in luftskruven
TheMidnightRider skrev:Har också lite problem med min peugeot för den drar sen typ böar den bara och ger inte mycket gas , men testa och kolla flotören om den ger riktigt , testa och byt tändstift eller ställ in luftskruven
TheMidnightRider skrev:Har också lite problem med min peugeot för den drar sen typ böar den bara och ger inte mycket gas , men testa och kolla flotören om den ger riktigt , testa och byt tändstift eller ställ in luftskruven
Happ tack för tipset ska kolla om det funkar
kolla färgen på stiftet skulle tro du har för litet munstycke om de är vitt så har du de det ska vara oboy brunt
Happ tack för tipset ska kolla om det funkar
kolla färgen på stiftet skulle tro du har för litet munstycke om de är vitt så har du de det ska vara oboy brunt
Okej jag har ett liknande problem, den går som en gud på halv gas men när jag drar full gas så "juckar" den som fram
Tror det är munstycket och isåfall ska jag byta upp eller ner?
All fysisk aktivitet som inte orsakar orgasm är onödig!
tror inte att den får för lite bensin stiftet var ju oboy brunt och den gick
ju bra före backen^^ skulle vara ganska otroligt att den helt plötsligt
skulle behöva mer bensin -.-'