Köpte denna aerox för några veckor sedan och när jag köpte den satt det lite styling och trim på men har inte kunnat göra så mycke för bröt benet för några veckor sen

Börjar med lite inköpnings saker

Styling
Kommer nog komma lite mer men börjar med:
BCD - Bakparti Xtreme (Svart)
BCD - Tankkåpa (Svart)
STR8 - Kick (Race Style) Minarelli
STR8 - Stylinggaller (Finmönstrat) (Blå)
STR8 - Tändningslåshölje (Blå)
STR8 - Tanklock (Aerox) (Krom)
TNT - Blinkers (Klart Glas / Karbon Chassi)
Koso - Baklampa LED (Röda LED Lampor / Klart Glas)
RMS - Stötdämpare Bak (Svart)
Setup
Det ända jag vet är på just nu är ett:
Giannelli rör som är rosigt

Bilder på hur den ser ut i dagens läge:

Har precis varit ute och tvättat lite men det blir noggrannare lite senare

Satte på höjningssatts med SliderRiddan lite bilder kommer men tog med mobilen så dom blir lite suddiga

Och lite helhets bilder.

Vill ha ett tips på vilka vikter jag ska ha om jag har ett ginarelli rör, just nu är den slö i axxet men sen när man kommer upp i fart då drar den iväg, vill ha ganska bra axx i början å endå stark i backar å endå bra topfart

Hade tänkt att beställa lite saker i helgen men om man köper BCD Underkåpa ska man ha Kiesler - Bakre Täckskydd så att det inte åker in skit i hålen eller är det bara onödigt ?
Nu kommer en ny uppdate xd
Lägger upp lite bilder på min variator kåpa som jag har polerat nu i några timmar.

Innan:

Efter:

Ska lacka om mina kåpor kommer lägga upp en (Röstning) på vilka färger det ska vara, men vet ni någon bra guide man kan se hur man gör detta blir min första gång så hoppas det blir bra

nu blir det innebandy cup i jönköping under helgen så blir inget fixande med moppen denna veckan ska dock försöka få tag på en färgbutik och kolla lite fina färger till lacken, HA DET

Exakt 3 månader kvar tills man fyller 15 !

Har funderat på en ny setup moppen går bara 30 km/h, förutom i nerförsbacke då ungefär 80 km/h
Om ni har några förslag har funderat på stage6 pro replica krom så om ni har något bra förslag så skriv KAN INGET OM DETTA !!!!!!!
Skulle kolla vilka vikter jag har på nu då hittade jag detta felet om ni kollar på att en sak är sönder en bit är bort kan det göra någon skillnad på farten och axxet att göra nere till höger på den runda

Nu har det inte hänt så mycke på senaste tiden lägger upp lite bilder som jag och min kompis tog för några dagar sen

vi har också skruvat bort alla kåpor och det kommer bild på det snart också ska bara ut och ta några i detta fina vädret

Färgen på mopeden blir någon candy red, metallic svart

Nästan klar nu har inte gjort en update på ett tag nu men har hunnit med en del, lägger upp lite bilder på den