Söker någon som är villig att ta över roadtrippen pga utlandsresa vid tillfälet

kontakta via pm / meddelande eller skriv i tråden

MVH / adam
Detta är TSR-roadtrip kan garentara att alla som inte kommer komma defenetift kommer missa "once in a life time" road trip

som rubriken lyder så kommer jag och några polare ha en så kallad "road trip" och fler som är med är ju alltid roligare

vi kommer starta den första upp plockningen i uppsala sedan stockholm,enköping,örebro, uddvalla, säffle och sedan tbx till uppsala.
självklart kan man bara hoppa på längst vägen

gjorde på ett ungäffär hur kartan kommer se ut: (dock så kan den ändras lite)
ser att många sägt att vi ska köra på motor vägen... de ska vi absoult INTE göra!!! sträkan som är markerad är på ett ungäffär

kommer lite senare ha änu en omröstning om ruttens stopp så de är bara ge förslag på där ni vill stanna

kom GJÄRNA med förslag på fina ställen där man kan stanna på, om någon vet något

http://kartor.eniro.se/m/IS06n
vi kommer att köra ungeffära 5 dar och eftersom hela sträkan nästan ligger vid vattnet så kommer de bli sjukt mycket bad, grillning och tältning

sträkan ligger ungeffära på 1000 km så om man kör ungfära 40 kilomer i timmen så måste man köra ca 5 timar och 20 minuter varje dag. öker man och kör 45 km/h så behöver man bara köra ca 4 timmar och 50 min. och ni kan säkert räkna ut resten

hastigheten vi kommer ligga i är runt 45 km/h så att alla har en chans att hänga med och man måste hålla i hopp!!!
längst vägen så kommer vi att stanna för att tanka, bada, äta mm kommer även att leta rätt på någon skön parkering där man kan stunta lite om man vill

saker att tänka på:
* ha med er pengar till bensin och mat(om ni inte har matsäck

*medtag av tält(kan förstås sova fler i ett tält så alla behöver ju inte ett)
*riktiga kläder( inget klagande på att man fryser mm)
*badbyxor/ handuk om man vill bada
*även korv eller hamburgare så man kan stanna och sova på en strand och grilla litte
*och självklart en fungerande moppe( om du inte får skjus av någon)
datumet är inte sätt än men någon gång under sommaren måste kolla så de inte krockar med något annat meet eller något sånt

uppdate: de blir troligen 20-25 eller 23-28 juli

kommer även göras ett repotage om road tripen och självklart är alla välkomna

OPS: kommer att uppdateras!!!!

De som ska med just nu är:
adddam@tsr
erikmed5e@tsr
haampich@tsr + vänner
daveneos@tsr
powerking@tsr
franckie@tsr
somlow@tsr
einar95@tsr
felix616@tsr
rkan@tsr
bjule@tsr
risbonden@tsr+5
DT50_jonte@tsr
born2ride@tsr
tokköparn@moppenet
piaggioziparn@moppenet
de som kanske kommer:
bensinskalle@tsr
ktm_danielsson@tsr
aerox-sami@tsr
wannaberox@tsr
some guy@tsr
dannei@tsr
vonLidl@tsr
OM denna road trip blir riktigt lyckad( som jag nästan kan garantera att den blir) så kommer vi kanske köra änu en road trip ner till damark eftersom det inte är så mycket längre än vad road trippen kommer vara;)
skriv gjärna vart ni hoppar på via pm

har ni några fråger så är de bara ställa dom i tråden så svarar jag så snabbt som möjlgt

Ansvarig: ???????
Föredetta ansvarig: adddam (adam corby)