vafan handlar den här tråden om? Google köpte youtube 2006 för helvete
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
bara googla (;)) så hittar man hur många resultat om det som helst
Haha, Google har ägt YouTube sen flera år tillbaka utan att du visste om det och du har haft ditt YouTube konto ett tag, men nu när du fick reda på att Google äger YouTube så ska du avsluta ditt konto? Eller har jag fattat fel?
Men ja, jag håller med dig om att deras jobbiga uppdateringar och funktioner och spärrningar kan dra åt hel*ete
SickRazer skrev:Haha, Google har ägt YouTube sen flera år tillbaka utan att du visste om det och du har haft ditt YouTube konto ett tag, men nu när du fick reda på att Google äger YouTube så ska du avsluta ditt konto? Eller har jag fattat fel?
Men ja, jag håller med dig om att deras jobbiga uppdateringar och funktioner och spärrningar kan dra åt hel*ete
eller att de j*vlana kartlägger ditt surfande och säljer informationen till yttre företag, och så får en jävla massa oönskad reklam och gör mig och många andra ursinniga, spam kallas det visst..
asså google är väll inte så dumma, vafan dom har as bra grejer tex. chrome, translate och så klart google.com
helldre att dom tar över världen änn typ ingvar kamprad eller hundratusentals tvestjärtar...
Och så har de också deras krav att jag MÅSTE länka mitt youtube acc till ett google video konto, annars kan jag inte lägga upp mina videos!! DE KAN TA SIG!!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
aerox_killen95 skrev:Bara jag som tycker skåningen är en onödig trådskapare som nästan enbart klagar på allt i sina trådar eller lägger upp allmän skit?
Bara min åsikt. Verkar allmänt skum enligt mig
som inte har med ett moppe forum att göra? svar ja... tyvärr
SickRazer skrev:Haha, Google har ägt YouTube sen flera år tillbaka utan att du visste om det och du har haft ditt YouTube konto ett tag, men nu när du fick reda på att Google äger YouTube så ska du avsluta ditt konto? Eller har jag fattat fel?
eller att de j*vlana kartlägger ditt surfande och säljer informationen till yttre företag, och så får en jävla massa oönskad reklam och gör mig och många andra ursinniga, spam kallas det visst..
det dom kartlägger gör att "google ads" visar reklam som är relevant för dig. T.ex om du bara ttittar på MC-filmer på youtube och bara söker på mc-relaterade saker på google så får du mc-relaterad reklam på alla sidor som har google ads
det dom kartlägger gör att "google ads" visar reklam som är relevant för dig. T.ex om du bara ttittar på MC-filmer på youtube och bara söker på mc-relaterade saker på google så får du mc-relaterad reklam på alla sidor som har google ads
Och den jävla skiten vill jag inte ha.
Sockan: jag kunde logga in på mitt tidigare Tuben-konto utan att beblanda mig med google tidigare, nu kräver dem att jag skall länka det till ett google.com-konto, jo om jag skapar det vet jag vad det heter: Fuck.googles.ass.
men annars så kan dem jävlarna kn*lla sig med kaktusar om de så vill.
Sockan skrev:Och så har de också deras krav att jag MÅSTE länka mitt youtube acc till ett google video konto, annars kan jag inte lägga upp mina videos!! DE KAN TA SIG!!
de kan ta sig i...... ja.
jag har klarat mig utan de s.k. hjälpmedel Googlepacket försett oss med utan att jag känt mig handikappad för det.
använder inte ens googles sökmotor.
"Sockan: jag kunde logga in på mitt tidigare Tuben-konto utan att beblanda mig med google tidigare, nu kräver dem att jag skall länka det till ett google.com-konto, jo om jag skapar det vet jag vad det heter: Fuck.googles.ass.
men annars så kan dem jävlarna kn*lla sig med kaktusar om de så vill."
asså hur gammal är du? liksom en gammal tant som beter sig som ett jävla kioskmongo på en moppesida? väx iaf upp o sluta snacka som en jävla förtappad snorunge
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
"Sockan: jag kunde logga in på mitt tidigare Tuben-konto utan att beblanda mig med google tidigare, nu kräver dem att jag skall länka det till ett google.com-konto, jo om jag skapar det vet jag vad det heter: Fuck.googles.ass.
asså hur gammal är du? liksom en gammal tant som beter sig som ett jävla kioskmongo på en moppesida? väx iaf upp o sluta snacka som en jävla förtappad snorunge
gammal nog att ha upplevt friheten på internet innan Google censurerade den.
Innan IPRED och FRA och andra censurregler.
FRA gör inte ens något dåligt
FRA är ett tveeggat svärd, med fel regim/regering så kan den bli en rejält giftig lag.
Det handlar om under vilka styrregler de tillåts jobba under......