Tjena. Jag arbetar med en sida om Windows 7 där det ska finnas guider för folk som inte har så bra koll på hur man utför saker i operativet.
Sidan heter www.windowsguiden.se Och det vore schysst om ni ville dra in och checka runt lite samt droppa en kommentar om vad ni tycker om den för jag är hyfsat ny inom webbdesign. Finns en kontakt del på sidan där ni kan skicka mail enkelt och smidigt. Har dock fått sjukt bra kritik från färdigutbildade designers. Så vore kul att få veta vad ni tycker!
(hoppas den här tråden lyckas och inte räknas som "reklam" bara för att man vill ha lite feedback.)
ser jätte fint ut tycker om när den skrollar ner av att man trycker på det man vill läsa om. enda konstuktiva kritik jag kan komma på e att göra alltenativen i början med fetare stil och kanske annan färg, så vi med dålig syn ser det lite bättre
Ser riktigt bra ut, kanske har användning av den här sidan i framtiden 7/10, håller med om alternativen i början, annars väldigt clean och skönt upplagd. Bra guider värkar det som också bara läst ett fåtal!
Knapparna i början är för röriga! byt teckensnitt till nått cleanare och byt färg med + tjockare som dom sa
Sen är det dålig kvalitet på loggan, borde du försöka fixa... ger lite oseriöst intryck.
Annars är den ju skitgrym men lite puts behövs
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Nu när du säger det och tänkt över det ändrade jag loggan gjorde faktiskt rätt mycket! sen ändrade jag även snittet till det bättre på index sidan så ta gärna en titt och säg vad du tycker om förändringarna. har även kört in lite mer grafiskt gott gott