Tycker helt klart vi även ska döpa om Twostrokerider till "TwoFacedBook" eller något annat klytschigt som gör att lyssnaren fastnar!
Förstår ni möjligeterna?
*Sockan Har skickat dig en puff*
* Sockan vill ha en relation med status Öppet förhållande med dej. * (Bensin, känner du dig manad?)
*Sockan har skickat ett meddelande till dej!*
Allt detta har vi ju, man får bara vara lite kreativ..
Vi har ju URL länkar som man kan lägga in på presentationen också..
DOCK skulle +REP och inte GILLA införas!! Där man får en bättre "TEXT" under avataren baserat på hur mycket REP man har!
Säg t.ex. att 10 rep är A 100 rep är B och 1000 rep är C.
Bensin har 950 rep och då tillhör han grupp B och varje av hans "Rep-givningar" ger alltså 2 rep till gruppen under honom och 1 till grupper B och högre.
Jag har enbart 10 rep sen jag beskrev PJ's och fick en del rep av det..,
Sen ställde Bensin en fråga i "Scooter" delen om hur man tejpade fast en mutter längst med transmissionkåpan, Då kommer jag in och skriver "Felpost, menmen, du tar tejp av valfri kulört och valör, drar av en sträng och helt enkelt tejpar på den med häftande sidan mot mutter och transmissionskåpa. P.S Antar att du skrev fel för att det finns ingen Transmissionskåpa på scootrar, däremot finns variatorkåpa vid bakredelen av mopeden långt ner, där kicken vanligen brukar sitta! Vad har du för mopedmodell,så att jag kan rekommendera vilken tejp du ska ha?"
Här reppade bensin(B), Jonas(Ö), kong(B) och rabxor(D), mitt svar och tråden flyttades även, men de fick enbart ge 1 "rep-givning" per tråd och mitt svar var bäst. (Så det så!)
Rabxor (Hurfan nu ditt namn stavas

) är grupp D och ger 1 mer rep till varje grupp under honom.. (Om vi ens ska ha det så? ) Då ger han alltså 4 rep till grupp A. Så här fick jag +4 rep!
Kong (tror de stavas så här?) är grupp B och ger mej då alltså 2 Rep.
Bensin Samma sak här, grupp B och er mej 2 Rep.
Jonas är hela grupp Ö då han har "fuskat med systemet", (Nåja, han tog en stor lutfisk och slog admin i huvudet med.) han ger mej då alltså... 29 rep tror jag?? Jonas har alltså då fått totalt 10,000,000,000 rep för att nå grupp Ö. (T.ex.)
Så där fick jag 29+2+2+4 = 37 rep.
Allt för att jag skrev ett VÄLSKRIVET svar som är BESKRIVANDE. På det här settet ökas kvalitén och kvantiteten minskar.
Här kan t.ex. Samma system fungerade att man ger MINUS-REP på ett svar som inte stämmer, t.ex. så var Karlsson^ lite busig och skrev "Ta fram yxan och fila lite på däcket" Karlsson är REPGrupp D och då kan JAG ge minus 4 rep och de andra kan ge motsvarande -rep hur högt upp de är gämtemot honom!
Det här skulle verkligen funka! Hör av er för ev. frågor, verkligen sugen på era tankar!