modda kåpor

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
axel123456
Elmoped

modda kåpor

Inlägg av axel123456 »

Har precis inskaffat en scooter som jag vill modda men vet inte riktigt hur jag ska göra. Vilka material behöver jag och i vilken ordning ska jag göra allt. Tacksam för svar
Jimmyjoohansson
Elmoped

Inlägg av Jimmyjoohansson »

Vad har du för scooter?
Dremel om du ska skära ut mönster, Eller om du ska plasta in en aerox framkåpa så behöver du Polyster plus härdare och väv, fin spackel och glas fiber spackel.
Innan du börjar, Så kommer det ta tid, Underlättar om du känner nån som kan spackla osv, det är svårt i början.
NPT-Patrik
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av NPT-Patrik »

Jimmyjoohansson skrev:Vad har du för scooter?
Dremel om du ska skära ut mönster, Eller om du ska plasta in en aerox framkåpa så behöver du Polyster plus härdare och väv, fin spackel och glas fiber spackel.
Innan du börjar, Så kommer det ta tid, Underlättar om du känner nån som kan spackla osv, det är svårt i början.
nej han behöver inte galsfiberspackel det är bara extra jobb. om han plastar bra med plastväven så behöver man itne glasfiberspackel
JAG VILL KNARKAAAAA!!
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

NPT-Patrik skrev:
Jimmyjoohansson skrev:Vad har du för scooter?
nej han behöver inte galsfiberspackel det är bara extra jobb. om han plastar bra med plastväven så behöver man itne glasfiberspackel
man ska helst använda glasfiber spackel på polyesterväv för finspacklet fäster dåligt i polyestern
Powerered by BRL
Skriv svar