palla att dom verkar seriösa när den som vann uppenbarligen var ganska mycket trimmad, och han som hade den nyare mopeden kunde ju inte köra.... Han fick ju fan kopplingsres -.-
xps_martin skrev:en gammal moped med 70cc med diverse delar mot en ny med 70cc osv osv, den nya drar ju på ganska mycket bättre
Men och andra sidan är gamla mopeder myxket collare, enligt mig!
Det där med att en gammal vs ny med 70cc. Det behöver ju faktiskt inte vara så att den drar den gamla. En kunnig person kan få en gammal moped att nå otroliga effekter. Sedan beror det ju förstås på vilken moped det handlar om, men underskatta inte de gamla!
xps_martin skrev:en gammal moped med 70cc med diverse delar mot en ny med 70cc osv osv, den nya drar ju på ganska mycket bättre
Men och andra sidan är gamla mopeder myxket collare, enligt mig!
Det där med att en gammal vs ny med 70cc. Det behöver ju faktiskt inte vara så att den drar den gamla. En kunnig person kan få en gammal moped att nå otroliga effekter. Sedan beror det ju förstås på vilken moped det handlar om, men underskatta inte de gamla!
har själv en fs1 med bigbore cylindern och en 19mm och massa mums till den, men min malaguti hänger på bra med bara ett gianelli rör