önsketänkade projekt...

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

önsketänkade projekt...

Inlägg av erik_94 »

japp, nu börjar moppetiden rinna iväg, men suget är ju kvar! och samtidigt har man kommit över en aprrilia rx-ram, samt sm fälgar....sen ett erbjudande på att köpa en fungerande yamaha dt125 för 1000kr...så funderar starkt nu att ta ett sista ryck och göra nått. allt finns, hoppas bara att orken finns:) gjorde en slarv bild i huvet hur den skulle kunna bli...

Bild

vad tror ni, kan detta funka? sen en fråga, kan man svetsa nya motorfästen med en tig-svets? håller det...
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
kevinspeedfight
Farsans gamla zündapp

Inlägg av kevinspeedfight »

Moppetiden försvinner aldrig ;) bara man gillare så kan man fortstätta med de :)
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

kevinspeedfight skrev:Moppetiden försvinner aldrig ;) bara man gillare så kan man fortstätta med de :)
känns lite mesigt att va 17, snart 18 o glida på moppe:P men lite ballare med en moppe, med 125cc motor:)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Hur fäller du ut kicken om du skulle ha det som på bilden? :roll:
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

CaToXXo skrev:Hur fäller du ut kicken om du skulle ha det som på bilden? :roll:
special kick i flexibelt supergummi fattar du väll!
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

Hoppas du bygger ! :D
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

Alltid kul med ett Le grande finalé projekt, när man närmar sig 18 års sträcket har man ju oftast mera kunskap och ekonomi än då man är 15..
Jag hade oxå planerat ett sista projekt, samla ihop alla överblivna moppedelar som ligger och skräpar i garaget och göra en funktionell moppe av det.

Men ja kan säga dig att motivationen försvinner snabbt som en avlöning när du börjar närma dig 18.. Fyller 18 den 22:a Januari och har moppeprojektet påbörjat, men blir nog att försöka få bättre snurr på en volvo 145 istället! ;)
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

kjelle skrev:Alltid kul med ett Le grande finalé projekt, när man närmar sig 18 års sträcket har man ju oftast mera kunskap och ekonomi än då man är 15..
Jag hade oxå planerat ett sista projekt, samla ihop alla överblivna moppedelar som ligger och skräpar i garaget och göra en funktionell moppe av det.

Men ja kan säga dig att motivationen försvinner snabbt som en avlöning när du börjar närma dig 18.. Fyller 18 den 22:a Januari och har moppeprojektet påbörjat, men blir nog att försöka få bättre snurr på en volvo 145 istället! ;)
precis, sanningen är att man har precis fyllt 17...men vill ju ha nått snabbt att glida runt på
Användarens profilbild
yamahadt55
Elmoped

Inlägg av yamahadt55 »

erik_94 skrev:
kevinspeedfight skrev:Moppetiden försvinner aldrig ;) bara man gillare så kan man fortstätta med de :)
känns lite mesigt att va 17, snart 18 o glida på moppe:P men lite ballare med en moppe, med 125cc motor:)
jag fyller 18 om någon månad bara men jag köpte en till moppe i förra veckan :) så länge man tycker det är roligt ska man ju hålla på me ddet :)
Användarens profilbild
ajonson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av ajonson »

mes eller inte mes, de man tycker är roligt ska man stanna vid !
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

Man lever ju bara en gång :)
Användarens profilbild
Kennie
Elmoped

Inlägg av Kennie »

Själv är jag 92a, har moppen kvar. Kör bil gör jag ju men då och då händer det att jag drar till någon parkering och lekerloss:)
Användarens profilbild
yamahadt55
Elmoped

Inlägg av yamahadt55 »

Kennie skrev:Själv är jag 92a, har moppen kvar. Kör bil gör jag ju men då och då händer det att jag drar till någon parkering och lekerloss:)
jag 93a ;) får la hoppas man klarar uppkörning snart å det :D
Skriv svar