vad tror ni, kan detta funka? sen en fråga, kan man svetsa nya motorfästen med en tig-svets? håller det...
känns lite mesigt att va 17, snart 18 o glida på moppe:P men lite ballare med en moppe, med 125cc motor:)kevinspeedfight skrev:Moppetiden försvinner aldrigbara man gillare så kan man fortstätta med de
precis, sanningen är att man har precis fyllt 17...men vill ju ha nått snabbt att glida runt påkjelle skrev:Alltid kul med ett Le grande finalé projekt, när man närmar sig 18 års sträcket har man ju oftast mera kunskap och ekonomi än då man är 15..
Jag hade oxå planerat ett sista projekt, samla ihop alla överblivna moppedelar som ligger och skräpar i garaget och göra en funktionell moppe av det.
Men ja kan säga dig att motivationen försvinner snabbt som en avlöning när du börjar närma dig 18.. Fyller 18 den 22:a Januari och har moppeprojektet påbörjat, men blir nog att försöka få bättre snurr på en volvo 145 istället!
jag fyller 18 om någon månad bara men jag köpte en till moppe i förra veckanerik_94 skrev:känns lite mesigt att va 17, snart 18 o glida på moppe:P men lite ballare med en moppe, med 125cc motor:)kevinspeedfight skrev:Moppetiden försvinner aldrigbara man gillare så kan man fortstätta med de