DEA!! skrev:okej, elbil säger du, vart finns det att köpa?
Det är bra hastigheter! :D
Men man byter alltså de flesta delar själv, så som dämparna, däck osv? :D
ja man kan enkelt byta det mesta sjælv tex dæck bytar man på några sek och dæmparna går att renovera och fjædrarna kan oftast bytas ut och hård heten kan stællas osv næstan allt går att stælla in
på
www.umearc.se kan du ju kolla lite på lite olika vad du tænkt dig osv vet æven att det finns rckungen.se/com minns inte och dylika sidor dær man kan bygga en uppfatning om bilarna
før att sedan få fram om bilen ær prisværd ær andra nøjda finns det delar osv så rekkomenderar jag att du helt enkelt googlar på modellen och ser vad folk sæger och om du hittar sidor som sæljer delar
om du væljer nåt kænt mærke som traxxas kyosho osv så levererar dom orginal delar och uppgraderings delar i stora lass,
btw så ær det en traxxas rally 1/16 vxl jag har en ganska ny bil men samma chassi som revo 1/16 och slash 1/16 så det finns delar om med bilen fick jag sprængskisser och artikel nummer samt pris på hela bilen varje liten skruv och del,
så jag ær vældigt nøjd med den men den ær ganska liten och jag anvænder den som drift bil
kanske kan filma nån dag