ska få en ny telefon i julklapp, problemet är VILKEN?!
iphone är najs, men dyr.
x10 och mini, pajar.
htc, gillar jag inte så mycket
KOM MED FÖRSLAG!

jag har iphone 3g. min upplevelse efter 1 år:Maltyboy skrev:Tjenare!
ska få en ny telefon i julklapp, problemet är VILKEN?!
iphone är najs, men dyr.
x10 och mini, pajar.
htc, gillar jag inte så mycket
KOM MED FÖRSLAG!
Det är nog att den är så stor och dyr, som jag inte är riktigt säker...PoWeRKinG skrev:
jag har iphone 3g. min upplevelse efter 1 år:
-extremt långsam "3gs/4 löser det problemet"
-mycket roliga apps
-extremt skön touch-skärm
-alldeles för stor
-dåligt skydd
om jag skulle köpt en idag så skulle det vara en av HTCs modeller. dom har bra funktioner osv.
ja, dom är rätt roligaMaltyboy skrev:Det är nog att den är så stor och dyr, som jag inte är riktigt säker...PoWeRKinG skrev:
-mycket roliga apps
-alldeles för stor
-dåligt skydd
om jag skulle köpt en idag så skulle det vara en av HTCs modeller. dom har bra funktioner osv.
annars ass skön att leka med, en polare har en 4:a najs som fan!
hahaha, får köpa ett skärp också ;PPoWeRKinG skrev:ja, dom är rätt roligaMaltyboy skrev:Det är nog att den är så stor och dyr, som jag inte är riktigt säker...PoWeRKinG skrev:
-mycket roliga apps
-alldeles för stor
-dåligt skydd
annars ass skön att leka med, en polare har en 4:a najs som fan!men jag kan knappt ha den i fickan utan att tappa byxorna för att den är stor/tung :/
har ni tänkt på det? först var det nya tegelstenar, sen skulle teknologin göra dom mindre och mindre och mindre tills dom inte var större än en tändsticksask.. nu ska dom bli stora och tunga igen![]()