Gissar att han fastnade med byxbenet i kicken ? x) vet inte hur många gånger man har fått panik pga. just det
haha det hände mig också byxbenet fastnade i kicken och jag ramlade så bromshandtaget gick av, min kompis skrattade.
Men sen körde vi kanske 500m och stannade så hände samma sak för han
fan vad jag skrattade
All fysisk aktivitet som inte orsakar orgasm är onödig!
Jag och min kompis körde en scooter så skulle han bromsa på grus men fram bromsen tog bättre än den där bak så vi flög (min kompis körde) så nycklen böjde sig 90 grader så sjukt fail ut hah
kommer ihåg en gång i somras när jag var påväg hem från jobbet och måsta vänta på tåget. hade dålig tomgång atm, så den stannar och jag startar den igen. när tåget kommer känner jag att jag tappar balansen så jag "tänkte" sätta ner benet som stöd när jag till min förskräckelse upptäckta att byxorna hade fastnat.... pinsamt läge att välta mitt i kön när tåget kör förbi.... tyckte mej bara känna igen paniken i hans ögon när han välter
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Gissar att han fastnade med byxbenet i kicken ? x) vet inte hur många gånger man har fått panik pga. just det
haha det hände mig också byxbenet fastnade i kicken och jag ramlade så bromshandtaget gick av, min kompis skrattade.
Men sen körde vi kanske 500m och stannade så hände samma sak för han
fan vad jag skrattade