http://existenz.se/out.php?id=29718
Kan inte ha varit gött...Andreass skrev:Får mig att tänka på när jag flög av cykeln i en stor nerförsbacke..Kompisen cyklade, jag satt på och han började vingla ( med flit ) jag flög av och bröt käkbenet , flera tänder blev förstörda , massa skrubbsår , 5 stygn på hakan... Tänderna är inte bra ännu och det är snart ett halvår sedan..
Får sån jävla flashback när jag ser detta , minns hur jag hann ta några steg förrän hakan slog rakt ner i asfalten... Steg upp och spottade tandbitar
kan tilläggas att jag bara hade jeans och t-skjorta
Prova på så får du seSickRazer skrev:Kan inte ha varit gött...Andreass skrev:Får mig att tänka på när jag flög av cykeln i en stor nerförsbacke..Kompisen cyklade, jag satt på och han började vingla ( med flit ) jag flög av och bröt käkbenet , flera tänder blev förstörda , massa skrubbsår , 5 stygn på hakan... Tänderna är inte bra ännu och det är snart ett halvår sedan..
Får sån jävla flashback när jag ser detta , minns hur jag hann ta några steg förrän hakan slog rakt ner i asfalten... Steg upp och spottade tandbitar
ouuch ! :O men hur känns käken nu då ?Andreass skrev:Får mig att tänka på när jag flög av cykeln i en stor nerförsbacke..Kompisen cyklade, jag satt på och han började vingla ( med flit ) jag flög av och bröt käkbenet , flera tänder blev förstörda , massa skrubbsår , 5 stygn på hakan... Tänderna är inte bra ännu och det är snart ett halvår sedan..