få lite fart på derbin ?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
derbi95
Elmoped

få lite fart på derbin ?

Inlägg av derbi95 »

hej om jag vill ha upp moppen i cirka 70 nånstans hur borde jag göra ?

plugga ur allt i röret?. köpa trimrör?. nån drevning?. (bara dreva?)

så billigt som det bara går.

har en Derbi Senda xtreme sm 07/08

vill inte tappa all "acc"

tack för svar :D
Senast redigerad av derbi95 den 29 november 2010, 23:07, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

ändra topicen och det finns massor av guider om du söker plus att det finns en Derbi tråd :wink: lesen om jag låter surig men det är så många som gör samma fel :evil:
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

ändra topicen och det finns massor av guider om du söker plus att det finns en Derbi tråd :wink: lesen om jag låter surig men det är så många som gör samma fel :evil:
Användarens profilbild
erikmed5e
Svårstartad skrothög

Inlägg av erikmed5e »

ett lätt sätt är att du kör med 53 bak och 13 fram sen så tar du bort strypningen i cdin så borde den göra ca 70 :D
Användarens profilbild
rkan
Hundfan

Inlägg av rkan »

adddam skrev:ändra topicen och det finns massor av guider om du söker plus att det finns en Derbi tråd :wink: lesen om jag låter surig men det är så många som gör samma fel :evil:
och killen som klagar dubbelpostar :roll:
Användarens profilbild
erikmed5e
Svårstartad skrothög

Inlägg av erikmed5e »

rkan skrev:
adddam skrev:ändra topicen och det finns massor av guider om du söker plus att det finns en Derbi tråd :wink: lesen om jag låter surig men det är så många som gör samma fel :evil:
HAHA fail :)
Användarens profilbild
erikmed5e
Svårstartad skrothög

Inlägg av erikmed5e »

erikmed5e skrev:ett lätt sätt är att du kör med 53 bak och 13 fram sen så tar du bort strypningen i cdin så borde den göra ca 70 :D
och plus att det är billigt
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

rkan skrev:
hahaha det var dotorn som dampa så den skrev två :wink: jag lovar :D ville inte klaga bara att det ligger så jävla många trådar uppe nu med dålig topic och jag stör mig litte på det :roll:
Användarens profilbild
erikmed5e
Svårstartad skrothög

Inlägg av erikmed5e »

adddam skrev:
rkan skrev:
hahaha det var dotorn som dampa så den skrev två :wink: jag lovar :D ville inte klaga bara att det ligger så jävla många trådar uppe nu med dålig topic och jag stör mig litte på det :roll:
jaja sluta whinna adam
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

TS ( trådskaparen ) gör bäst i att ändra rubriken annars låses tråden snarast!
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

bensinskalle skrev:TS ( trådskaparen ) gör bäst i att ändra rubriken annars låses tråden snarast!
bra att ni på tsr tar hand om dåliga topic :D
Användarens profilbild
rkan
Hundfan

Inlägg av rkan »

adddam skrev:
rkan skrev:
Haha jo men jag håller med dig, det första man ser på startsidan är typ 5 poster med topics som "aerox" "Derbi" "Hjälp" :P
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

rkan skrev:
adddam skrev:
rkan skrev: och killen som klagar dubbelpostar :roll:
Haha jo men jag håller med dig, det första man ser på startsidan är typ 5 poster med topics som "aerox" "Derbi" "Hjälp" :P
hahaha a det var precis vad jag mena :wink: lite små drygt att alla skiter i att läsa reglerna :wink:
Användarens profilbild
rkan
Hundfan

Inlägg av rkan »

adddam skrev:
rkan skrev:
adddam skrev: hahaha det var dotorn som dampa så den skrev två :wink: jag lovar :D ville inte klaga bara att det ligger så jävla många trådar uppe nu med dålig topic och jag stör mig litte på det :roll:
hahaha a det var precis vad jag mena :wink: lite små drygt att alla skiter i att läsa reglerna :wink:
jo och jag tror knappast vi är ensamma på den punkten :wink:
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

rkan skrev:
adddam skrev:
rkan skrev: Haha jo men jag håller med dig, det första man ser på startsidan är typ 5 poster med topics som "aerox" "Derbi" "Hjälp" :P
jo och jag tror knappast vi är ensamma på den punkten :wink:
det tror inte jag häller :wink:
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket

Inlägg av Ztraand »

Plugga ur så gör den mellan 70-85, beroende på skick och hur du kör :)
Gilera SMT 07 säljes!: http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... ra-smt-07/

Vila i frid Derbimann1 (F)

Qui rogat, non errat -- "Den som frågar har inte fel"
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Köp ett effektrör istället för att plugga or org röret, då kan du sälja den som "original" när du ska sälja den. En fuling alla gör.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Låst