GOD (H)JUL ÖNSKAR FTHUNBERG!!!

'RacingTobbe skrev:Allt det billigaste man kan hittaMen nej, asså. Det får typ bli så ... man har ju inte så mkt pengar kvar efter att man har köpt grejor till aerox´en
Generöst Sockan!Sockan skrev:Jag får 'bara' 1000 spänn av min morsa och farsa tillsammans på julafton och när jag fyller år.
Jag ger bort mer än jag får.
I år är väl tanken..
Åt mor:
Spikmatta och 10 thai massage fripass. + 10 st 'matlagningstillfällen' av mig. (Fast jag brukar laga maten gratis åt henne.. älskar att laga mat...)
Till far min: Städa ut hans garage. (Dels mitt och dels till hans nöjje, sjukt mycket skräp) Laga hans åkergräsklippare, (Går på runt 1000 sen ska den rulla igen) Har även tänkt åka in med åkgräsklipparen med 3 plattor öl på... tror det uppskattas..(fast han lär ju undra vart jag fått tag på det från..
)
Till halvsyster (30) : Spikmatta och en tripp till gröna lund med barnen, även inbokad pedikyr och sånt skönhetskraffs som tjejer nära 30 vill ha...![]()
Till bror (20) : En tatuering som han länge velat ha, men han är fattig student..![]()
Till syster (18) : Fixa en bil åt henne, håller på att restaurera en 850 med polaren.![]()
Till mig (16) : ....Godis?...trim? Inte vet jag, får se vad pengarna räcker till.
Flickvännen: Halsband i guld, en natt på ett hotell i Stockholm samt inkluderad bio, fin-middag och allt som hör därtill, allt på min bekostnad..![]()
Till moppen: Förhoppningar på en jävligt tidig vår.
____
Ja, jag lägger ut mycket pengar på Julafton. Det är speciellt för mig, kanske inte för andra men för just mig.Jag gillar mer att ge än att få. (I present syfte..) Kanske är det för att man blev mobbad större delen av sin barndom. Blir gärna kallad "björnen" nu på senare tid för att folk säger jag är stor, stark och snäll som en björn... höhö...
Kom igen grabbar, var inte så snåla mot era föräldrar, tänk på ALLT skrik och skit ni har gett dem hela eran barndom!
rozander skrev:Drd pro om du är man
Gött med jobb och lite extra cash!Sockan skrev:Fick lite pengar från försäkringskassan när moppen blev stulen, sen skatteåterbäring och jobbpengarna. :)
Jobbar på en kiosk för 75kr/timmen, så blir en del endå. :)
EDIT: Deras léenden när de får presenterna är värt det nog. 8)
Fast ändå inte (a) Kan ju inte komma utan julklapp o säga; jag tänkte köpa en, men jag gjorde det int eför det är ju tanken som räknas :D Haha det går ju inte!Born2Ride skrev:det blir väl och åka till göfab tian, kom ihåg att det är tanken som räknas :lol:
http://www.thefamousgrouse.se/FThunberg skrev:Haha grymt! :d vart gör man de?eliasl93 skrev:jag ska köpa en flaska wisky till farsan som e special beställd så det står famous hasse istället för famous grouse xD
Riktigt grymt ju, bra tips! Kanske blir det till farsan i jul dåeliasl93 skrev:http://www.thefamousgrouse.se/FThunberg skrev:Haha grymt! :d vart gör man de?eliasl93 skrev:jag ska köpa en flaska wisky till farsan som e special beställd så det står famous hasse istället för famous grouse xD
o sen gå in på personlig etikett, så skriver du va de ska stå så får du en etikett..kostar 35kr
sen får du köpa flaska o klistra dit