Luktborttagning mot urin - Fast Reply Plz

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
toxicstone
Kinaraket

Luktborttagning mot urin - Fast Reply Plz

Inlägg av toxicstone »

Vet att man ställer sådana här frågor på flashback eller något annat forum oftast men är avstängd och behöver veta tills imorgon helst.

Iaf vår dotter hade kissat i sängen övernatten, gick upp och tog bort överkasst, och täcke samt det som är överdrag på själva skumgummit som hennes madrass består av, iaf det luktar ju riktigt mycket nu, och man kan inte tvätta madrassen så jag undrar vad som är bra mot det?

tänkte direkt sprayflaskan man kan köpa i djuraffären som är till för katters urins om luktar skit som många vet

kan nog göra själv, men känns smidigast, undrar mest också över bakteriet? urint är ju rent men eftersom det legat där sen inatt och snabbt luktar väldigt starkt än vad det gör såkallat färskt.

tacksam för svar som vanligt.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

ingen aning.

men ett tipps är att köpa ett "papper". det finns ett tunt tyg som är vattenavstötande. känns som mjukplast ungefär som man lägger under lakarnet :)

vi har alltid det när min syrra kommer hem med sina 2 småbarn :)
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

PoWeRKinG skrev:ingen aning.

men ett tipps är att köpa ett "papper". det finns ett tunt tyg som är vattenavstötande. känns som mjukplast ungefär som man lägger under lakarnet :)

ahh smart hehe, vet bara där finns dem plast man själv hade när man var mindre, men dem prasslar, du vet plastaktigt.

får ta och kolla upp det då, men svarar ingen ska jag testa sprayen imorgon, borde hjälpa mot lukten iaf.
får man helt enkelt vända den tills man löst det hehe.

tackar för svar

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Ha på någon soppa och gnugga så borde det värsta försvinna. :)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
eeazz
Elmoped

Inlägg av eeazz »

Skumbada den:) Vet att morsan gjort så med syrrans säng:)
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

Jo kan jag göra, tänker bara på torktiden, vad är den 2 veckor eller? :P

Användarens profilbild
antonocean
Elmoped

Inlägg av antonocean »

Bara å dra igång lövblåsen så äre snart gjort, haha
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

antonocean skrev:Bara å dra igång lövblåsen så äre snart gjort, haha
Ja du lövblåsen har vi inte här, men får se hur länge mina lungor orka blåsa :P

Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

toxicstone skrev:
PoWeRKinG skrev:ingen aning.

ahh smart hehe, vet bara där finns dem plast man själv hade när man var mindre, men dem prasslar, du vet plastaktigt.

får ta och kolla upp det då, men svarar ingen ska jag testa sprayen imorgon, borde hjälpa mot lukten iaf.
får man helt enkelt vända den tills man löst det hehe.

tackar för svar
min lillebror som är 1 år har sånt ibland under lakanet när han sover, för att hans hud blir lite rödaktig av blöjan.
Men om man lägger dom under lakanet och sätter dom spänt över madrassen, då prasslar det inte.

dom har något kvadrat format mönster eller nåt, så är dom ljusblå/beigea.

inte svar på din fråga, men hur du nästa gång kan göra så att det inte händer :)

men lukt spray som tar bort lukt brukar det finnas. Vet inte vart :S :D
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Skriv svar