Så nu sitter man här.. ett knapptryck ifrån att köpa sig ett nytt grafikkort (HD6870) det står att denna ska klara 3d.. Är det någon som vet hur man får 3dn att funka?? Jag har sånna där typiska heron city 3d brillor men jag antar man måste ha en skärm som stödjer det också.
Någon som har någon idé? google gav inget vid mina sökningar.
VAD JAG HAR FÖRSTÅTT KAN JAG KOLLA PÅ BLUERAY I 3D PÅ MIN DATORSKÄRM?? STÄMMER DETTA?? DEN ÄR 75HZ LG W2452T !!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
Sockan skrev:Så nu sitter man här.. ett knapptryck ifrån att köpa sig ett nytt grafikkort (HD6870) det står att denna ska klara 3d.. Är det någon som vet hur man får 3dn att funka?? Jag har sånna där typiska heron city 3d brillor men jag antar man måste ha en skärm som stödjer det också.
Någon som har någon idé? google gav inget vid mina sökningar.
VAD JAG HAR FÖRSTÅTT KAN JAG KOLLA PÅ BLUERAY I 3D PÅ MIN DATORSKÄRM?? STÄMMER DETTA?? DEN ÄR 75HZ LG W2452T !!
länka skärmen hittade inte exakt den iaf inte angående 3D
Angående inställningar så vet jag inte men är 99% säker att du installerar medföljande program och aktiverar det där.
Vet inte vilka heron city 3d brillorna är men du måste kunna koppla in dem för att den ska bli 3D.
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Sålde det packetet för 1045kr med 30st 3D spel på tradera var sugen men tror inte jag pallar att skott ska flyga ut ur skärmen och man ska behöva gömma sig under skrivbordet hela tiden:P
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Sålde det packetet för 1045kr med 30st 3D spel på tradera var sugen men tror inte jag pallar att skott ska flyga ut ur skärmen och man ska behöva gömma sig under skrivbordet hela tiden:P
stektkorv skrev:använd 120hz skärm för 3D annars måst du väl ställa in nå inställningar i grafikkortet eller i options på spelet.
För annars går det inte överhuvudtaget
120hz är ju bara för nvidias 3d vision.. den jag menar är atis egna, dom har ju precis hoppat på 3d tåget.. Då står det att man kan kolla på blu-ray filmer i 24 hz och spel i 60 hz. (alltså inte lika bra bild som nvidias - men care på den, jag vill bara se filmer endå, vill inte ducka från skotten.)
Så någon som vet om det bara är å sätta på 3d så den visar dubbla bilder och sen dra på sig glasögonen eller äre mer?
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”