Behöver all hjälp jag kan få, har Googlat och bara hittat länkar till Garagego som inte funkar

vad sökte du efter för att hitta länkarna till garego? kan nog komma in och se, brukar göra det på sidorna som inte ens finns kvar längre.2stroke skrev:Antar att man kan börja med och skruva bort dom 2 skruvarna som håller ihop dom.. Och sen då?
Behöver all hjälp jag kan få, har Googlat och bara hittat länkar till Garagego som inte funkar
Finns inget cachat, har redan kollattoxicstone skrev:vad sökte du efter för att hitta länkarna till garego? kan nog komma in och se, brukar göra det på sidorna som inte ens finns kvar längre.2stroke skrev:Antar att man kan börja med och skruva bort dom 2 skruvarna som håller ihop dom.. Och sen då?
Får kolla det senMartenRRX skrev:du skruvar ju bara upp fästena och sedan flyttar upp dämparna?:P
Dom kan sitta jävligt hårt så man får väll värma upp skiten elr nått så att det kanske lossnar:P
Akta bara så att du inte sänker för mycket så att du inte behöver slå igenom på minsta lilla gupp:P
Suck.. Nej, jag sa aldrig att jag kunde, sa att jag skulle ta isär och kolla eftersom att du har sagt att man måste slipa bort nånting, gjorde tråden innanEklund skrev:Du sa ju att du kunde & inte behövde min hjälp ?