elchoke?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
chrille73
Elmoped

elchoke?

Inlägg av chrille73 »

säkert en korkad fråga men jag har ingen aning.... har precis satt på en dellorto 21mm förgasare på min typhoon(sitter även polini 70cc sport på). på original förgasaren som jag tog bort satt det en elektrisk choke..heter det så? min fråga är alltså vad gör jag av den kabeln nu? finns ju inte möjlighet att sätta i den nya förgasaren. vill ju inte ha den hängande som den gör nu...//chrille
toxicstone
Kinaraket

Re: elchoke?

Inlägg av toxicstone »

chrille73 skrev:säkert en korkad fråga men jag har ingen aning.... har precis satt på en dellorto 21mm förgasare på min typhoon(sitter även polini 70cc sport på). på original förgasaren som jag tog bort satt det en elektrisk choke..heter det så? min fråga är alltså vad gör jag av den kabeln nu? finns ju inte möjlighet att sätta i den nya förgasaren. vill ju inte ha den hängande som den gör nu...//chrille
får leta upp var den automatshockens kabel sitter och koppla loss den, normalt sitter den på högra handtaget.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Låst