Vad heter sidan?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
antonocean
Elmoped

Vad heter sidan?

Inlägg av antonocean »

Någon som vet hur man ser vad polisen ska göra i just ditt län den kommande veckan?
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

Undrar också det ! Är inte så kul om man tar moppen till skolan och sen kommer polisen dit :/
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

samma här,v ill me veta, kör normalt men min är trimmad, vill inte åka fast när där är andra idioter som borde få skiten.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

polisms.se ? ;)
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

nice :D men har inte staffanstorp :/

iom det är upp till andra så tror jag inte det är så bra, för många är egosentriska.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

RacingTobbe skrev:Undrar också det ! Är inte så kul om man tar moppen till skolan och sen kommer polisen dit :/
om du syftar på mopperassiorna som e så poppis i etuna så går det inte att få fram när dom ska ske....
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Re: Vad heter sidan?

Inlägg av ktm_danielsson »

antonocean skrev:Någon som vet hur man ser vad polisen ska göra i just ditt län den kommande veckan?
Hade även vart lite småkul om dom inte använde RAKEL så man hade kunnat lyssna på polisradion :)
Men tror inte dom lägger upp angående moppe razzior osv (om det är därför du undraR)
Mig spelar det ingen större roll, sånt händer det aldrig sånt på min skola då alla kör orginal bögpulka där... :?
Utom jag :roll:
Bild

Jag är odödlig
Skriv svar