Bara å dra härifrån ju... Ingen som kommer jaga dig med vad du har skrivit på tsr resten av livet ^^
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Skit bara i idioterna, fullt av dem överallt, tänk bara såhär en dag kommer dem att inse att pappas snopp inte räcker till att dämpa ångesten av deras idiot
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
mitt inlägg var menat till dig också om nu inte din endaste IQ kunde räkna ut det
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone skrev:Skit bara i idioterna, fullt av dem överallt, tänk bara såhär en dag kommer dem att inse att pappas snopp inte räcker till att dämpa ångesten av deras idiot
toxicstone skrev:Skit bara i idioterna, fullt av dem överallt, tänk bara såhär en dag kommer dem att inse att pappas snopp inte räcker till att dämpa ångesten av deras idiot
well, det var väll moget sagt, och du skall va "gammal"