Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
emilg95 skrev:munstycket sitter i kröken av röret om jag inte minns helt fel
En rejäl tvätt, och lite Autosol på röret, så blir det kanonfredde802 skrev:min aeroxfattar fan inte hur man lägger upp bilder men här kommer länken:
http://yfrog.com/49foto0220aj
fredde802 skrev:min aeroxfattar fan inte hur man lägger upp bilder men här kommer länken:
http://yfrog.com/49foto0220aj
Jodå den missade jag. Bilderna kommer inte upp ibland, Men den såg relativt bra ut men hur går den?ktm_danielsson skrev:Missa du min DT totalt ellerDaaanne skrev:Finns det ingen hyper på detta forum ?![]()
Skulle gissa på att den är en av dom vassare dt50mx motorerna i sverige
Den går jävligt bra faktist, snabbaste moppen på senaste örebro moppemeetDaaanne skrev:Jodå den missade jag. Bilderna kommer inte upp ibland, Men den såg relativt bra ut men hur går den?ktm_danielsson skrev:Missa du min DT totalt ellerDaaanne skrev:Finns det ingen hyper på detta forum ?![]()
Skulle gissa på att den är en av dom vassare dt50mx motorerna i sverige
Sen att en av de vassaste tvivlar jag på. Emil123 är nog topp 1 med sin fina modifierade, sen är det ju massa dtmx med vanliga setups
Eklund skrev:Mål: över 23hk!
Just nu:
Block portad efter cylindern
Stage6 racing 70cc (portad)
Stage6 PWK 28mm
Stage6 insugskit
Stage6 membran (portat)
Stage6 dubblelayer luftfilter
Stage6 koppling
Metrakit tryckfjäder XXX%
Stage6 Kopplingsklocka
Polini vev 16 000 rpm
Polini variator (speed evelution) 9 rullars
Polini kopplingsfjädrar blåa
Malossi kevlar rem
Italkit racingtändning
Roost Rör
Ska göras:
Skaffa ny cylinder och vev!
/Eklund
jag skulle säga att en 23 hästare är hyperDaaanne skrev:Finns det ingen hyper på detta forum ?
Den där har inte 23 hästar. Det står överst MÅL : över 23hk.PoWeRKinG skrev:Eklund skrev:Mål: över 23hk!
Just nu:
Block portad efter cylindern
Stage6 racing 70cc (portad)
Stage6 PWK 28mm
Stage6 insugskit
Stage6 membran (portat)
Stage6 dubblelayer luftfilter
Stage6 koppling
Metrakit tryckfjäder XXX%
Stage6 Kopplingsklocka
Polini vev 16 000 rpm
Polini variator (speed evelution) 9 rullars
Polini kopplingsfjädrar blåa
Malossi kevlar rem
Italkit racingtändning
Roost Rör
Ska göras:
Skaffa ny cylinder och vev!
/Eklundjag skulle säga att en 23 hästare är hyperDaaanne skrev:Finns det ingen hyper på detta forum ?