Sockan skrev:Gissar det är slangen från flottören?
Det rinner ut där för det blir för mkt i den. jag har pluggat för min och det spelade ingen roll..
Men att den dör för att du inte gasar brukar vara för stort munstycke
allstå aa det rinner från den men hela förgasarn blir blöt man kan se det men det rinner från flottörslangen också ja som hänger ända ner till variatorn typ. men om jag har för stor munstycke kan det börja rinna ut bensin från förgasarn? ut genom flottörskålen?
andersjohansson93 skrev:du har inte skruvat åt flottörskålen ordentligt, hade exakt samma lossade på den och srkuvade sen åt den hårt så sluta det rinna
Skruvade åt den igår nu har det slutat rinna bensin (: för tillfället vet inte om det rinner i framtiden
andersjohansson93 skrev:mitt har inte runnit sen dess :O
en annan fråga bara om du kan svara på den?, moppen går helt fint nu förutom det som har runnit på sistone som inte rinner längre nu.
jag kollade tändstiftet o den var svart häromdan o när jag kör så går moppen helt fint , om tändstiftet är svart är det inte så att munstycket är för stort?
Men om den går bra måste jag väll inte byta till en mindre ?,
Den kommer gå bättre om du byter till mindre så att stiftet är oboybrunt
Ja ska testa mindre en gång får se hur den går , men det med läckandet har ordnat sig det var flottörskålen som inte satt till. moppen går bra bara att tändstiftet är svart och när jag startar moppen så går det inte köra den direkt jag måste ha på den en stund o efter köra för annars så kommer den inte igång.