tjena tjena! idag skulle jag o nåra kompisar tagga o gymma så vi drog till simhallen där vi skulle gymma. när vi kommer dit får vi ett jävla bemötande av några utlänningar som säger att dom ska slå sönder våra moppar,men vi sket i de så vi gick in ist. när vi kommer ut igen så syns det inget på mopparna men när jag kör iväg så går den skitrisigt , så ja börjar kolla alla slangar o då ser jag att dom har ryckt ur den genomskilniga slangen som går från flotören och in i vevhuset.ja stoppar tillbaka den men den går fortf skit:S
så nu till min fråga: nån som har någon koll va som kan ha hänt? alla slangar sitter på men har inte skruvat upp o kollat in i skiten. det är en gilera smt 05 med gamla motorn.(om det gör någon skillnad så stog den ute i regnet.)
haampish skrev:tjena tjena! idag skulle jag o nåra kompisar tagga o gymma så vi drog till simhallen där vi skulle gymma. när vi kommer dit får vi ett jävla bemötande av några utlänningar som säger att dom ska slå sönder våra moppar,men vi sket i de så vi gick in ist. när vi kommer ut igen så syns det inget på mopparna men när jag kör iväg så går den skitrisigt , så ja börjar kolla alla slangar o då ser jag att dom har ryckt ur den genomskilniga slangen som går från flotören och in i vevhuset.ja stoppar tillbaka den men den går fortf skit:S
så nu till min fråga: nån som har någon koll va som kan ha hänt? alla slangar sitter på men har inte skruvat upp o kollat in i skiten. det är en gilera smt 05 med gamla motorn.(om det gör någon skillnad så stog den ute i regnet.)
Snälla hjälp?!
dom har inte bara varit o skruvat på förgasarn eller något?