Hej, jag köpte för ett tag sedan en ny avgaspackning. När jag hade satt dit den startade inte min moped. Skumt tänkte jag och bytte tillbaka till orginal packningen, men den startade ändå inte. Så nu ber jag er om hjälp, vad är det som kan vara fel?
the_speed skrev:Kollat så att tändhatten sitter på stiftet?
Jag brukar göra misstaget o glömma sätta på den efter jag har haft lös röret
Det skulle kunna vara något så simpelt fel ja. Men blev bara lite nyfiken. Men varför i hela detta avlånga land tar på av tändhatten när du plockar av röret för?
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Det skulle kunna vara något så simpelt fel ja. Men blev bara lite nyfiken. Men varför i hela detta avlånga land tar på av tändhatten när du plockar av röret för?
Haha för att lättare komma åt muttrarna och ibland för att moppen inte ska starta o bränna mina fingrar (är ofta många runt mig när jag meckar, o vissa av dom har verkligen inte mkt innanför skallen )
Haha för att lättare komma åt muttrarna och ibland för att moppen inte ska starta o bränna mina fingrar (är ofta många runt mig när jag meckar, o vissa av dom har verkligen inte mkt innanför skallen )
Haha ok (Y) Då var det en bra åtgärd
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Jetforce_Dahlin skrev: Det skulle kunna vara något så simpelt fel ja. Men blev bara lite nyfiken. Men varför i hela detta avlånga land tar på av tändhatten när du plockar av röret för?
Haha ok (Y) Då var det en bra åtgärd
Yess
--------------------
TS hur går det med moppen startar den?