rrMotardisMe skrev:Det är som sagt inte mycket skillnad ^^
Så borde vara okej :)
Maila och fråga?
Men kolven är som sakt inte bara oval, den har olika mått på varje sida eller hur man ska förklara så det kanske blir lite problem
Men annars är det ju bara att hona upp om det går i cylindern:)?
kan ju också vara som det står i beskrivningen till 400kr kolven att den är olika hög så den slår i veven om den e för lång neråt och slår i toppen om den är för hög uppåt
Äsch! Jag skiter i de! Tar mig hem istället och mäter original kolven och beställer efter de. Är endå ledig på onsdag, så hinner inte mecka förräns då.
Tack för hjälpen anyways!
[[-_/G-Ounze\_-]]
Gilera Runner SP 70cc & CPI SM White Edition (limited)
g-ounze skrev:Äsch! Jag skiter i de! Tar mig hem istället och mäter original kolven och beställer efter de. Är endå ledig på onsdag, så hinner inte mecka förräns då.
Tack för hjälpen anyways!
Hödu en kolv för 400kr är int så dyrt om man tänker hellre kör på kvalite en att den skär å du måst köpa ny cylinder.
Sista inlägget räkte Lägger beställning på 400kr kolven.
För övrigt, ingen som är sugen att byta en Rieju RRX / Derbi Senda / Gilera SMT mot min CPI SM -08 nyskick?
Börjar bli tråkigt med CPI nu =P Är sugen på en vanligare moppe.. Varför? För de är fan lättare o hitta delar =) Samt är den stor som fan! Vill ha nått mindre =))))
Ha de najs!
[[-_/G-Ounze\_-]]
Inte nog med att man beställer den 200kr dyrare kolven för o vara på säkra sidan så går den inte ens ner i cylindern :S Och de ska vara ersättningskolv.. Inte Överdimensions kolv..
Då får man skicka tillbaka skiten.. någon som vet hur ja får tillbaka pengarna från twostroke när ja skickar tillbaka varan?
[[-_/G-Ounze\_-]]
Inte nog med att man beställer den 200kr dyrare kolven för o vara på säkra sidan så går den inte ens ner i cylindern :S Och de ska vara ersättningskolv.. Inte Överdimensions kolv..
Då får man skicka tillbaka skiten.. någon som vet hur ja får tillbaka pengarna från twostroke när ja skickar tillbaka varan?
kolla om du får skicka tillbaks den å få pengar,
som jag sa tidigare så stod det att det finns olika cylindrar och att du skulle mäta vilken du hade