Ang. VLC media player

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket

Ang. VLC media player

Inlägg av karlssonlysekil »

Tjena när jag ska öppna mina filmer på datorn i VLC så kan jag inte starta filmen och ser heller ingen bild.

Vad är felet? :)
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
toxicstone
Kinaraket

Re: Ang. VLC media player

Inlägg av toxicstone »

karlssonlysekil skrev:Tjena när jag ska öppna mina filmer på datorn i VLC så kan jag inte starta filmen och ser heller ingen bild.

Det översvämmar med informationen du gav....

Iallafall, på vilket sätt visar där ingen film? helt svart eller kommer inte vlc upp alls, eller kommer det upp men expanderar sig inte utan för blir sin lilla meny?

går det med windows media player? samma film går på en annan dator?

uppdaterat grafikkorts drivrutinerna? startar om datorn, kanske varit igång länge osv.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

grejen är den att det står att man ska kunna öppna alla filmer i VLC :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket

Inlägg av karlssonlysekil »

toxicstone skrev:
karlssonlysekil skrev:Tjena när jag ska öppna mina filmer på datorn i VLC så kan jag inte starta filmen och ser heller ingen bild.

Iallafall, på vilket sätt visar där ingen film? helt svart eller kommer inte vlc upp alls, eller kommer det upp men expanderar sig inte utan för blir sin lilla meny?

uppdaterat grafikkorts drivrutinerna? startar om datorn, kanske varit igång länge osv.
Okej, fel av mig!
Alltså det är nedladdade filmer jag snackar om. När jag högerklickar på en film och klickar på öppna med vlc media player, då kommer det upp en liten ruta, men ingen bild. Utan bara en ruta med typ Play - Stop knappar mm.

edit: det för blir sin lilla meny med andra ord.
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

karlssonlysekil skrev:
toxicstone skrev:

Okej, fel av mig!
Alltså det är nedladdade filmer jag snackar om. När jag högerklickar på en film och klickar på öppna med vlc media player, då kommer det upp en liten ruta, men ingen bild. Utan bara en ruta med typ Play - Stop knappar mm.

edit: det för blir sin lilla meny med andra ord.
Ok men då brukar det vara något fel, hehe alltså förstår det är fel, men med filmen, prövat på en annan dator? ëller det är så med alla filmer? om ominstallera vlc eller pröva cacha om den.

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av to0b »

har du ''packat upp'' filmen då? packa annars upp filmerna med Winrar.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

du har laddat ner en dvdr film och då måste du grejja nåt, packa upp eller byta namn på filen för att kunna spela den ;)
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

dvdr film, alltså i det format som filerna är när dem är på en dvd skiva som man t ex köpt i affären, behöver inte packas upp nä, det man gör är att högerklicka på mappen inte filerna utan mappen där filerna ligger i och väljer play with vlc

Skriv svar