Skulle vilja ha en bild på pluggarna i membranet

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
mrxpro
Elmoped

Skulle vilja ha en bild på pluggarna i membranet

Inlägg av mrxpro »

Skulle vilja ha en bild på pluggarna i membranet. Så jag kan ta bort dom :P
dracen__93
Svårstartad skrothög

Inlägg av dracen__93 »

det finns ingen plugg i membranet
vissa säger att spridaren är en plugg men det tycker inte jag
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

det är de inte heller :o men kan ju allti köpa carbon reeds till orginal membranet :P
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

kör ett litet lån på denhär tråden om det är ok :) http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=1 har ju en såndär avancerad reedventil, vist är det bara som en "riktare" för att soppan ska spridas rätt och så denhär plastgrejen som följer med är till för? :) har inte så mycket koll på membran så vill bara vara säker, visst är det en riktare och inte en "plugg"
Joz
Svårstartad skrothög

Inlägg av Joz »

chifen skrev:kör ett litet lån på denhär tråden om det är ok :) http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=1 har ju en såndär avancerad reedventil, vist är det bara som en "riktare" för att soppan ska spridas rätt och så denhär plastgrejen som följer med är till för? :) har inte så mycket koll på membran så vill bara vara säker, visst är det en riktare och inte en "plugg"
jag förstår inte vad du menar? följde det med en plast grej när du köpte membranet? lägg upp en bild så förstår man.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

kolla länken jag hade med där :) plast grejen till vänster om själva ventilen.
Marvin
Elmoped

Inlägg av Marvin »

Uhm, de där är ingen plugg, det är till för att de ska flöda bättre, eller? :shock:
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Marvin skrev:Uhm, de där är ingen plugg, det är till för att de ska flöda bättre, eller? :shock:
jo det jag menade att det var :) har inte läst på om membran eller hanterat något alls med sånnt så, men jag kollade lite och tyckte att det verkade mest logiskt då det inte verkar strypa något alls efter den är inte smalare än insuget och så :) verkade vettigt så :) ville bara vara 100
Låst