Jag har använt mig av limewire och youtube MP3 converter för att skaffa musiken hem till datan, men nu funkar inget av dom
Skulle ni kunna länka ngt annat bra, som inte har massa virus och är hyfsat säkert!
Ej PirateBay då jag använde det för längre sen och det gick jättesakta, så något annat bra som ej har massa virus.
Ska bara ha musik, inga filmer!
Jag har använt mig av limewire och youtube MP3 converter för att skaffa musiken hem till datan, men nu funkar inget av dom
Skulle ni kunna länka ngt annat bra, som inte har massa virus och är hyfsat säkert!
Ej PirateBay då jag använde det för längre sen och det gick jättesakta, så något annat bra som ej har massa virus.
MVH
spotify?:P
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
KarlssoN^ skrev:eller bara ladda ner spotify recorder och spela upp musik på datorn i mp3 filer ?
funkar inte för mej står att det inte är ett giltigt win32 program :s
e inte så hajj på sånna koder men jag som har win7 ultimate kan inte använda det då?
DC++är väll samma program som typ bitlord? du laddar ner torrents? då spelar det väll ingen större roll vilket program du har, jag kör med botlord och det fungerar utmärkt, men jag är dock inte säker på det om DC++, rätta mig om jag har fel
Jag ska försöka förklara litegran
I DC++ så laddar man ner från andra via såkallade "Hubbar/hubs".
Man kan vara inne i flera hubbar samtidigt = Ökad chans att hitta det man söker.
Det finns sämre och bättre hubbar. I vissa hubbar måste man ha minst 20GB i sin uppladdningsfil = bra hub = alla som är i den har mycket material.
Destå mer man har i sin ladda upp fil = destå bättre hubbar man kan joina => man hittar mer saker.
MVH
hmm.. testat Isohunt eller mininova? ja kör med www.btjunkie.org fast har hört att man kan få virus där men ja har då inte fått nåt Laddar bara ner musik och filmer därifrån. Väldigt bra fart och många seeds på nyare album och bra artister
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
DEA!! skrev:Man laddar inte ner från youtube, man spelar in
grejen är ju den att jag vll ha ett program så att jag kan ladda ner sen lägga över på mobilen!
DC++ då? är det bra, inte så mycket virus?
www.video2mp3.net ger lätt bästa kvaliten av alla youtube dowloaders för mp3, firefox har tilloch med den som standard app!
Grymt bra, tar max 10sekunder för varje blir 95% av fallen bra kvalite.
Använt det i 1½år funkar super!!!
grejen är ju den att jag vll ha ett program så att jag kan ladda ner sen lägga över på mobilen!
www.video2mp3.net ger lätt bästa kvaliten av alla youtube dowloaders för mp3, firefox har tilloch med den som standard app!
jag skulle använda; DVD video soft free studio skit bra program använder jag och man kan välja vad för kvalite du vill ha men tar lite tid men är värt det tycker jag
jag skulle använda; DVD video soft free studio skit bra program använder jag och man kan välja vad för kvalite du vill ha men tar lite tid men är värt det tycker jag
Har för mig att man kan välja HD på video2mp3
Fast aldrig testat då jag skiter i kvaliten så länge jag har något o lyssna på i skolan annars pratar jag bort varenda sekund