Bytte förgasare till 17,5mm Dell´orto (har ingen choke eftersom att det är till för manuell choke, jag har bara automatchoke på min, chokehålet är helt enkelt öppet ^o)) och har ett ostrypt Stage6 Pro Replica rör på, gick hur fint som helst första dagen, axxade upp som fan från 0 till 80+ utan några problem, blöddrade inte och var rätt bra inställd.
Dagen efter så åkte jag till Skåne och kom hem igår och försökte få igång den i ca 30 minuter i sträck, vilket inte gick, så trodde att det kanske kunde vara gammal bensin i förgasaren så tömde den, fortfarande inget resultat, ställde om positionen på den där lilla saken på trottelnålen osv..
Efter det så prövade jag med startgas och då gick den igång rätt snabbt, kunde köra några timmar medans den var varm, men när jag skulle köra på natten så startade den inte och då hade jag ingen startgas, så det var bara att rulla hem den, tog 45 min

Idag så var den också segstartad, men använde startgas igen så den rullade igång och kunde köra, men behöver startgas för att starta den varenda gång.. Och den går inte så bra, kommer upp i 50-60 (alltså segt från 0 till 50-60) och hugger ibland och går upp i 80+, rätt sjukt om man jämför med innan
Nån som har en aning om vad problemet kan vara? Lite tråkigt att den går så dåligt, tippar på skit i förgasaren men plockar helst inte bort den och rengör innan jag fått lite svar