baotian......

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
nauglamir
Avstängd
Kontakt:

baotian......

Inlägg av nauglamir »

tjena. har köpt en beggad baotian förra veckan för min Derbi hade gått sönder. Den gick skit bra och gjorde nästan 70 ärliga på raksträcka . men så stanade jag vid rött så dog den bara och jag tänka vafan? men den startade igen men den igen så fort jag rörde gasen??? men den gick fram efter ett tag och gick bra igen som inget hade hänt. skit skumt. samma sak hände samma kväll och idag. men idag återhämdade den sig aldrig... vad är felet???? HJÄLP!!!
icedreamer2
Elmoped

Inlägg av icedreamer2 »

Detta har hänt mig förut och då var de luftskruven som hadde hoppat ur luftskruvshålet pågrund av att jag hade skruvat ut den ett halvt varv för långt, och sedan hade den "vibrerat" ut av sig själv medans jag åkte.

Kolla om de inte är luftskruven som har hoppat ur och skiter ner moppen. Svara gärna och säg hur de gick :) /Matte
nauglamir
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av nauglamir »

icedreamer2 skrev:Detta har hänt mig förut och då var de luftskruven som hadde hoppat ur luftskruvshålet pågrund av att jag hade skruvat ut den ett halvt varv för långt, och sedan hade den "vibrerat" ut av sig själv medans jag åkte.

Kolla om de inte är luftskruven som har hoppat ur och skiter ner moppen. Svara gärna och säg hur de gick :) /Matte

farsan kollade när jag inte va hemma idag. men jag tror att han sa att de va en massa skit i soppa filtret. Så vi ska göra rent de och kolla om de funkar :)
Låst